Ik wilde dat bed de vorige keer al, heel Zwolle afgeraced, nergens meer in een Lidl zo’n bed en online waren ze uitverkocht. En nu waren ze online weer uitverkocht, en heb ik hem online via Duitsland moeten bestellen.....Siberienne schreef:
leuke, mooie, lieve en schattige foto's weer hier.
Oooooh misschien moet ik toch naar de Lidl! Shadow pikt nu steeds mijn stretcher in
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

-
fransbulletje
Hier lagen er nog 3 in de winkel maar online waren ze ook leverbaar.constance.blokzijl schreef:Ik wilde dat bed de vorige keer al, heel Zwolle afgeraced, nergens meer in een Lidl zo’n bed en online waren ze uitverkocht. En nu waren ze online weer uitverkocht, en heb ik hem online via Duitsland moeten bestellen.....
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat is toch raar! Ik heb gekeken en online waren ze uitverkocht, daarom heb ik hem via Duitsland gekocht.fransbulletje schreef:
Hier lagen er nog 3 in de winkel maar online waren ze ook leverbaar.
- devillovesangel
- 3-sterren

Heerlijk zegfransbulletje schreef:Oliver ook happy met zijn Lidl zonnebed![]()
Hij vond het niet eens eng![]()
![]()
![]()
DSC00523.JPG
-
fransbulletje
Was vorige week, nu inderdaad online uitverkocht.constance.blokzijl schreef:Dat is toch raar! Ik heb gekeken en online waren ze uitverkocht, daarom heb ik hem via Duitsland gekocht.
En Karin?! Kan je hem bekijken tijdens het slapen of heeft hij een andere slaapplaats gezocht?
Edit; ik had gisteren een bijzondere ontmoeting in het bos...
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oh en ik heb zondag inderdaad online gekeken....fransbulletje schreef:
Was vorige week, nu inderdaad online uitverkocht.
Ach maakt niet uit, ik (of eigenlijk Lola) heeft er 1 en ze ligt er graag op!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oh wow!zurca schreef:En Karin?! Kan je hem bekijken tijdens het slapen of heeft hij een andere slaapplaats gezocht?
Wat is dat dan?zurca schreef:En Karin?! Kan je hem bekijken tijdens het slapen of heeft hij een andere slaapplaats gezocht?
DSC_0289-01.jpeg
Een boommarter.Kaio schreef:Wat is dat dan?
Pippa had 'm eerder door dan ik. Hij zat onderaan een boom. Pippa ging er naar toe en ik zag alleen een pluimstaart. Eekhoorn dacht ik, hij schoot de boom in en kwam toen weer te voorschijn...geen eekhoorn dus,
Was heel nieuwschierig en ging rustig naar Pippa zitten kijken. Ook toen ik onderaan de boom stond bleef tie zitten.. Ik gok dat een jong exemplaar was want meestal zijn ze vrij schuw. Had er ook nog nooit eentje gezien.
Nee heb ik inderdaad ook nog nooit gezienzurca schreef: Een boommarter.
Pippa had 'm eerder door dan ik. Hij zat onderaan een boom. Pippa ging er naar toe en ik zag alleen een pluimstaart. Eekhoorn dacht ik, hij schoot de boom in en kwam toen weer te voorschijn...geen eekhoorn dus,
Was heel nieuwschierig en ging rustig naar Pippa zitten kijken. Ook toen ik onderaan de boom stond bleef tie zitten.. Ik gok dat een jong exemplaar was want meestal zijn ze vrij schuw. Had er ook nog nooit eentje gezien.
Hahaha ik appte gisteren de foto naar mijn vriend en die schreef terug "wa's dat?! Europese koala?"

- Pauline
- 5-sterren

Midweekje relaxen
Xavi heeft vanmiddag lekker met zijn bal gespeeld.
Heerlijk Pauline, geniet er van
Die Xavie....big smile
Die Xavie....big smile