Oh wauw, wat fijn dat je zo'n prachtig uitzicht mag hebben!
Ik zie mezelf daar al helemaal zitten, kopje thee erbij, hond aan je voeten en dan samen van het uitzicht genieten na een lekkere wandeling in de natuur....
Afgelopen vrijdag zijn we (alweer) verhuisd.
We konden niet wennen in het appartement en wonen nu heerlijk rustig in de Hoeksche Waard in een huisje op de grond met een klein tuintje.
Ik ben er zo blij mee.
Leuk, wij wonen ook in de Hoeksche Waard (Strijen) nog wel.... Wij gaan vertrekken richting het Oosten van het land.
Veel woon-en leefplezier toegewenst op jullie nieuwe stekkie
zurca schreef: zo 14 mar 2021, 09:49
Leuk, wij wonen ook in de Hoeksche Waard (Strijen) nog wel.... Wij gaan vertrekken richting het Oosten van het land.
Veel woon-en leefplezier toegewenst op jullie nieuwe stekkie
Dat klinkt ook goed......wij gaan ons geluk maar eens beproeven in Mijnsheerenland.
We werken beide in de regio Rotterdam dus nog goed te doen.
Dreetje schreef: zo 14 mar 2021, 09:27
Afgelopen vrijdag zijn we (alweer) verhuisd.
We konden niet wennen in het appartement en wonen nu heerlijk rustig in de Hoeksche Waard in een huisje op de grond met een klein tuintje.
Ik ben er zo blij mee.
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Wat jammer dat jullie niet konden wennen en weer moesten verhuizen.
Ik hoop dat je nu een fijn plekje gevonden hebt!
Een tuintje is in ieder geval heerlijk, zeker als je een hond hebt.
Veel geluk.
Kan het me goed voorstellen, hoor, dat je toch graag wat groens tussen je tenen wilt voelen als je naar buiten loopt. Veel plezier en geluk op jullie nieuwe stekje!
Dreetje schreef: zo 14 mar 2021, 10:30
Dat klinkt ook goed......wij gaan ons geluk maar eens beproeven in Mijnsheerenland.
We werken beide in de regio Rotterdam dus nog goed te doen.
Da's zeker goed te doen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je weer met beide benen op de grond wilde zijn!