Hier nog een paar van jolige Juliasmulpaap schreef:Je hoeft mij niets uit te leggenEenmaal een Russell altijd een Russell
![]()
![]()
Met het klimmen der jaren worden ze nog veel liever
En ja de ruwharige heeft mijn hart ook gestolen
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mijn hamsters liepen ook altijd over de vloer. En hard dat ze kondenzurca schreef: Oh Karin... Dat je dat aandurft zo'n Ukkie op d vloer! Wel gaaf voor hem, wat een grote wereld zal dat voor hem zijn.
Eens even zien of ze wel de goede instellingen gebruikt om een mooie foto van mij te maken!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Aaaaaaah 
- Spikkelneus
- 5-sterren

Diego - alweer 2 jaar bij ons, nog steeds een puppy
Scheetje!!Kaela schreef:Eens even zien of ze wel de goede instellingen gebruikt om een mooie foto van mij te maken!
3BF0D995-8E32-493F-A1E2-2F00F9BC321F.jpeg
Maar deze muis mag er ook wezen:
Jolige Julia is ook een leukerd
Straks zijn de rollen omgedraaid Karin, maakt Valentijn een foto van jou
Diego....wat is het toch een prachtige hond
En die muis, haha wat een nieuwschierig aagje
Leuk dat je 'm zo op de foto kon zetten!
Straks zijn de rollen omgedraaid Karin, maakt Valentijn een foto van jou
Diego....wat is het toch een prachtige hond
En die muis, haha wat een nieuwschierig aagje
Maanden heb ik daarop zitten wachten!zurca schreef:Jolige Julia is ook een leukerd![]()
Straks zijn de rollen omgedraaid Karin, maakt Valentijn een foto van jou![]()
Diego....wat is het toch een prachtige hond![]()
![]()
En die muis, haha wat een nieuwschierig aagjeLeuk dat je 'm zo op de foto kon zetten!
Maar gisteren kreeg ik muizen op een presenteerblaadje. Ik was planten aan het sproeien, en de boel goed onder aan het zetten want het is hier gort en grot droog. Zie ik ineens in een ooghoek wat bewegen. Komt daar een muis met twee jonkies tevoorschijn, helemaal doorweekt... Blijkbaar had ik hun nestplaats onder water gezet. Snel een paar foto's maar toen werd de kleinste beetgenomen en ging moeder muis er vandoor, de grootste hing aan een achterpoot vast om bij te blijven. Ik zag ze nergens meer. Maar later ging ik nog eens kijken waar ze gebleven konden zijn, en toen vond ik de twee jonkies, die waren verstopt in een hoekje van het terras achter een parasol die daar geparkeerd stond. Waarschijnlijk was moeders een nieuw plekje zoeken, of het oude aan het opkalefateren. Later ben ik nog eens gaan kijken maar toen waren ze verdwenen.
Aaaaaaah wat onwijs schattig!!!!!
Goed voor je karma punten zeg, moeder met kinderen verzuipen

Goed voor je karma punten zeg, moeder met kinderen verzuipen
- pearlsofpassion
- Moderator
Oh, die zijn echt té schattig! 
Ik heb zowiezo een zwak voor muisjes buiten. Maar zo'n jonkies zijn echt wel fantastisch.
Bedankt voor de foto's!
Ik heb zowiezo een zwak voor muisjes buiten. Maar zo'n jonkies zijn echt wel fantastisch.
Bedankt voor de foto's!
Ahhhhh!
Ik vind de muizenpeutertweeling net zo schattig als mijn eigen peutertweeling <3
Goed dat je ze hebt laten ontsnappen
Ik vind de muizenpeutertweeling net zo schattig als mijn eigen peutertweeling <3
Goed dat je ze hebt laten ontsnappen
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat een leuke en schattige foto's weer 
Ohhh echt zo super schattig die muisjes. Woelmuizen zijn het geloof ik?
Tijdje terug besloot ik dat Pippa haar zandbak anders moest. Ik zand eruit scheppen en toen zag ik ineens iets bewegen...moedersmuis met jong. Shipssss ik had het nest verstoord. Ik heb letterlijk al het zand door mijn handen laten gaan om alle kinders te vinden. Vijf stuks vond ik er. Ik heb ze in een laag bakje gedaan met fleecekleed. Dat onder het hout in het houthok geschoven waar moeders met jong verdwenen was. Paar uur later was alles weg, inclusief de walnoten die ik er bij had gestopt. Hopelijk hebben ze get gered....vond het best rot.
Tijdje terug besloot ik dat Pippa haar zandbak anders moest. Ik zand eruit scheppen en toen zag ik ineens iets bewegen...moedersmuis met jong. Shipssss ik had het nest verstoord. Ik heb letterlijk al het zand door mijn handen laten gaan om alle kinders te vinden. Vijf stuks vond ik er. Ik heb ze in een laag bakje gedaan met fleecekleed. Dat onder het hout in het houthok geschoven waar moeders met jong verdwenen was. Paar uur later was alles weg, inclusief de walnoten die ik er bij had gestopt. Hopelijk hebben ze get gered....vond het best rot.
Gewone bosmuis - Apodemus sylvaticuszurca schreef:Ohhh echt zo super schattig die muisjes. Woelmuizen zijn het geloof ik?
Gelukkig overkomt het niet mij alleen. Ik vond het ook zo sneu, die kletsnatte kleintjes, en was blij dat ik ze later mooi droog zag zitten. Snel een foto en parasol er weer voorgezet. Maar wat is zo’n muizenmoeder dan zorgzaam voor haar kroost.Tijdje terug besloot ik dat Pippa haar zandbak anders moest. Ik zand eruit scheppen en toen zag ik ineens iets bewegen...moedersmuis met jong. Shipssss ik had het nest verstoord. Ik heb letterlijk al het zand door mijn handen laten gaan om alle kinders te vinden. Vijf stuks vond ik er. Ik heb ze in een laag bakje gedaan met fleecekleed. Dat onder het hout in het houthok geschoven waar moeders met jong verdwenen was. Paar uur later was alles weg, inclusief de walnoten die ik er bij had gestopt. Hopelijk hebben ze get gered....vond het best rot.
.pike schreef:Gewone bosmuis - Apodemus sylvaticus.
Oh toch? Vind de oortjes zo klein maar dat zal misschien zo lijken op de foto. Maar vandaar dat ik aan een woelmuisje dacht