De oortjes liggen wat plat op die foto. Op onderstaande foto staan ze al mee overeind (vrouwtje heeft hier net een jonkie in de bek genomen).zurca schreef:.
Oh toch? Vind de oortjes zo klein maar dat zal misschien zo lijken op de foto. Maar vandaar dat ik aan een woelmuisje dacht
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Een van de muisjes gaat nu zelfstandig op pad om bloemetjes in het gras te eten
Hij is bijna net zo leuk als Valentijn!
Aaah wat leuk pike 
Schattig!
Nou das wel een close call hoor, wat een schatje!pike schreef:Een van de muisjes gaat nu zelfstandig op pad om bloemetjes in het gras te etenHij is bijna net zo leuk als Valentijn!
fullsizeoutput_5d3f.jpeg
A wurm a day keeps the doctor away!
Kaela schreef:Nou das wel een close call hoor, wat een schatje!
A wurm a day keeps the doctor away!
E9F9583D-4FEA-4ED3-9BB9-6C5A21067E69.jpeg
hij is zooo cute
eet hij gedroogde wurmpjes?
Ja gedroogde meelwormen en ook van die gore sprinkhanen. Vindt ie het lekkerste van allemaalpike schreef:hij is zooo cute![]()
eet hij gedroogde wurmpjes?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een liefjes! Ik gooi er ook 1 in ds strijd. Caavjes van een vriendin gevoederd
Geinig he dat ze zo hunKaela schreef:Ja gedroogde meelwormen en ook van die gore sprinkhanen. Vindt ie het lekkerste van allemaal
voorkeur hebben.Siberienne schreef:Wat een liefjes! Ik gooi er ook 1 in ds strijd. Caavjes van een vriendin gevoederd
Cavia's zijn ook scheetjes
Zo schattig....pike schreef:Een van de muisjes gaat nu zelfstandig op pad om bloemetjes in het gras te etenHij is bijna net zo leuk als Valentijn!
fullsizeoutput_5d3f.jpeg
Ik heb er afgelopen weekend ook eentje gezien, helaas had Pippa 'm eerder gezien...haar eerste echte vangst. Muis heeft het helaas niet overleefd
Ohhwww wat een leukkieSiberienne schreef:Wat een liefjes! Ik gooi er ook 1 in ds strijd. Caavjes van een vriendin gevoederd
FA439476-EF91-4D57-BD42-FB844605FF4B.jpeg544A72D3-79EC-4B40-B804-FD9257FB1749.jpeg
Dat is wel sneu ja. En Pippa is weer een ervaring rijker. Ik heb ook een fanatieke muizenjager dus hopenlijk blijft junior uit de buurt van het terras...zurca schreef:Zo schattig....
Ik heb er afgelopen weekend ook eentje gezien, helaas had Pippa 'm eerder gezien...haar eerste echte vangst. Muis heeft het helaas niet overleefd
"mam?mammmmm!! Kijk nou... Ik zwem..."
Pippa haar eerste zwemervaring
Daarna in bad was dan weer niet nodig vond ze..
Pippa haar eerste zwemervaring
Daarna in bad was dan weer niet nodig vond ze..
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Hiep-hiep-hoera! Snow is al weer 2 jaar! :| 
Ik heb niet echt iets bijzonders gedaan, veel te warm... Wel heeft hij heerlijk voor de airco gelegen

En hebben we weer met de schelp geoefend.... Met warm weer stond hij roerloos op het gras, leuk om speeltjes in te gooien en dat was het...
Ik heb met ze geoefend en ze willen er wel in staan en Snow wil zelfs een natte kont riskeren

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik heb niet echt iets bijzonders gedaan, veel te warm... Wel heeft hij heerlijk voor de airco gelegen

En hebben we weer met de schelp geoefend.... Met warm weer stond hij roerloos op het gras, leuk om speeltjes in te gooien en dat was het...
Ik heb met ze geoefend en ze willen er wel in staan en Snow wil zelfs een natte kont riskeren

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
- Spikkelneus
- 5-sterren

Wow, is Snow al weer 2
ik dacht dat dat een puppy was
Gefeliciteerd!