De airco is een pre maar het is wel handig als er iemand is die weet waar de hapjes en drankjes staanPaulus5 schreef:Ik denk dat ze jou daarvoor nodig hebben Lizzy. Je airco zal wel genoeg zijn![]()
![]()
![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
- Angelique
- 5-sterren

Laika schreef:De airco is een pre maar het is wel handig als er iemand is die weet waar de hapjes en drankjes staan![]()
Die ga je wel vinden hoor.
En anders koel genoeg om lekker lang te zoeken 
-
Paulus5
Hier 35,2. Wie bied er meer?fransbulletje schreef:Het is nu 34,6 graden pfffffffff
Binnen 23 graden
Ja inderdaadKaio schreef:En anders koel genoeg om lekker lang te zoeken
Weet iemand het adres?
40,4 zegt de thermometer
Weeronline houdt het hier op 37
De andere 2 apps op 38
Is ook allemaal warm genoeg
Weeronline houdt het hier op 37
De andere 2 apps op 38
Is ook allemaal warm genoeg
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 24 jul 2019, 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
- Spikkelneus
- 5-sterren

38,2 
En binnen staat een aircooler en mobiele airco aan, resultaat 25,2 graden en 50% vochtigheid, en toch het voelt echt enorm klef nog. Hier begin t het altijd na 13 uur flink op te warmen. Bed in de kelder is bijna klaar voor de komende nachten, slaapkamer is momenteel beter te gebruiken als sauna nl. 
Angelique schreef:Die ga je wel vinden hoor.je verdwaalt daar echt niet
Met een huis van 69 m2 in totaal lijkt me dat ook niet het grootste probleem
Boven is het trouwens niet te nassen
- Spikkelneus
- 5-sterren

Hier is het 30 graden binnen... Met als enige voordeel dat de tot nu toe ongebruikte koelmatten eindelijk gebruikt worden
-
Paulus5
Ik heb getwijfeld of ik 1 ging aanschaffen. Maar uiteindelijk gebruik je die maar vijftal keer per jaar. Vond een hondenzwembadje dan beterSpikkelneus schreef:Hier is het 30 graden binnen... Met als enige voordeel dat de tot nu toe ongebruikte koelmatten eindelijk gebruikt worden![]()
En die koelmat zouden ze denk ik toch niet gebruiken
Je hond schat zijn hoofd wel heeel groot in aangezien hij denkt dat de rest er niet meer bij past
-
Paulus5
Tegen vanavond heb jij beneden geen plaats meer hoor als iedereen er met zijn honden langskomtLizzy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Met een huis van 69 m2 in totaal lijkt me dat ook niet het grootste probleem![]()
Boven is het trouwens niet te nassen![]()
![]()
. Leo is natuurlijk aan het klussen boven, hij kwam net serieus duizelig beneden. Ik denk dat het boven zo maar 35 graden is. Ik denk dat ik mijn matras vanavond naar beneden sleep
Hier op het moment 38 buiten en 25,5 binnen. De jongens maken alle drie dankbaar gebruik van de koelmatten, ondanks het feit dat we tegels in huis hebben.
Vraag me alleen af wanneer ik ze kan laten plassen
Heb nergens schaduw rondom en ook geen gras. De stoep e.d. is zo heet nu.
Ze hebben vanmorgen om 11.00 de laatste ronde gehad.
Vraag me alleen af wanneer ik ze kan laten plassen
-
Paulus5
Ze naar het gras dragen? En dan een afspraak maken bij de chiropractor voor je rugtt-tjes schreef:Hier op het moment 38 buiten en 25,5 binnen. De jongens maken alle drie dankbaar gebruik van de koelmatten, ondanks het feit dat we tegels in huis hebben.
Vraag me alleen af wanneer ik ze kan laten plassenHeb nergens schaduw rondom en ook geen gras. De stoep e.d. is zo heet nu.
En misschien moet ik toch eens koelmatten kopen dan
Gelukkig weegt de zwaarste maar 12 kg. Dus dat is te doen.Paulus5 schreef:Ze naar het gras dragen? En dan een afspraak maken bij de chiropractor voor je rug![]()
En misschien moet ik toch eens koelmatten kopen dan
Ik heb de koelmatten van AFP. Ben er echt superblij mee. Heb ze al jaren.