Ze waste ze niet. Plas en poep IEKSSS, no way, dus stimuleerde niet/nauwelijks. De eerste week hebben we flink aan de bak gemoeten hiervoor maar met roompate van de AH op de buikjes smeren kwamen we zover dat ze ging stimuleren maar wij moesten het opruimen en dat dan grofweg elke 2-3 uur Inmiddels wast ze ze redelijk, maar bij voorkeur laat ze dat aan ons over. Ze ligt ook best veel buiten de bak, maar daarentegen mag er nog geen enkele van de andere honden bij; EVIL EYE...Lizzy schreef: wo 14 aug 2019, 17:02 Ohww, wat een schatjes. Glimwormpjes
Waarom is d'r moederschap zozo?
We krijgen puppy's! Geboren!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Re: We krijgen puppy's! Geboren!
-
src_esther
- 5-sterren

Oei, die is niet voor het moederschap gemaakt. Het lijkt mij dat je dan blij bent dat het er geen 10 zijn.Cindy de Wolf schreef: wo 14 aug 2019, 20:19 Ze waste ze niet. Plas en poep IEKSSS, no way, dus stimuleerde niet/nauwelijks. De eerste week hebben we flink aan de bak gemoeten hiervoor maar met roompate van de AH op de buikjes smeren kwamen we zover dat ze ging stimuleren maar wij moesten het opruimen en dat dan grofweg elke 2-3 uur Inmiddels wast ze ze redelijk, maar bij voorkeur laat ze dat aan ons over. Ze ligt ook best veel buiten de bak, maar daarentegen mag er nog geen enkele van de andere honden bij; EVIL EYE...
OK duidelijk. Laten we zeggen: ze heeft andere talentenCindy de Wolf schreef: wo 14 aug 2019, 20:19 Ze waste ze niet. Plas en poep IEKSSS, no way, dus stimuleerde niet/nauwelijks. De eerste week hebben we flink aan de bak gemoeten hiervoor maar met roompate van de AH op de buikjes smeren kwamen we zover dat ze ging stimuleren maar wij moesten het opruimen en dat dan grofweg elke 2-3 uur Inmiddels wast ze ze redelijk, maar bij voorkeur laat ze dat aan ons over. Ze ligt ook best veel buiten de bak, maar daarentegen mag er nog geen enkele van de andere honden bij; EVIL EYE...
Gefeliciteerd Cindy en succes met het poetsen 
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

En toen waren ze alweer 9 weken. Dit weekend vliegt de eerste uit.
Dit is mijn meisje Scooby.
Cindy de Wolf schreef: za 05 okt 2019, 09:35 En toen waren ze alweer 9 weken. Dit weekend vliegt de eerste uit.
IMG_20190923_142611.jpg
OMG
Wat een plaaaaatje Cindy!!!!!!!!!! Zijn ze allemaal zo leuk? Is alles goed gegaan, de afgelopen 9 weken?
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Aaaahh wat een scheetje

-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ja ik vind ze allemaal leuk. Scooby staat wat hoger op de pootjes en is wat gladharig.Lizzy schreef:
OMG![]()
. Het kwijl loopt me echt uit de bek!
Wat een plaaaaatje Cindy!!!!!!!!!! Zijn ze allemaal zo leuk? Is alles goed gegaan, de afgelopen 9 weken?
Ja op de eerste hick ups is eigenlijk alles probleemloos verlopen.
Dit is jip
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een dotjes!
Wat is ze leuk Cindy!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Cindy de Wolf schreef: za 05 okt 2019, 09:35 En toen waren ze alweer 9 weken. Dit weekend vliegt de eerste uit.
IMG_20190923_142611.jpg
Oh Jip is ook echt schattig 
Ik vind ze goed gelukt Cindy!
Ik vind ze goed gelukt Cindy!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat een schattige pupperds!
-
frodo quin
- 5-sterren

Oh
Ik vind dat we recht hebben op een foto spam

Ik vind dat we recht hebben op een foto spam
Wat gaat dat snel.. ondanks alle start perikelen. mooi groot geworden. mooie naam heb je gekozen voor je eigen pupske. Gefeliciteerd.