Jouw favoriete kapsel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Jouw favoriete kapsel
Staat je goed zeg, leuk!! Lekker jong koppie ook zo. 
Wauw Cindy.....ik vind je nieuwe kapsel echt onwijs gaaf staan
Ik wilde dat ik het lef had....maar ik durf het nog steeds niet aan om 'echt' de schaar er in te laten zetten
Angelique....gaaf....coupe past bij de hondjes (of je hondjes bij je coupe
).....ik had me jou alleen echt heel anders voorgesteld....iets met blond of zo 
Ik wilde dat ik het lef had....maar ik durf het nog steeds niet aan om 'echt' de schaar er in te laten zetten
Angelique....gaaf....coupe past bij de hondjes (of je hondjes bij je coupe
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Ja mijn ideale kapsel is zoiets, maar helaas ben ik van de categorie melkboerenhondenhaar!
Dus gaat hem niet worden
Mijn lange lokken zijn er ook af!!
En het was langer dan 30 cm, dus ik heb het kunnen doneren aan Stichting Haarwensen. Fijn idee dat er nog iemand plezier van kan hebben.
Ik heb er ontzettend aan moeten wennen na 25 jaar een staartje / knotje. Maar ik begin het wel okee te vinden nu
En het was langer dan 30 cm, dus ik heb het kunnen doneren aan Stichting Haarwensen. Fijn idee dat er nog iemand plezier van kan hebben.
Ik heb er ontzettend aan moeten wennen na 25 jaar een staartje / knotje. Maar ik begin het wel okee te vinden nu
- Angelique
- 5-sterren

Och wat leuk, had je 24 jaar geleden moeten doen. Veel leuker dan dat stertje.Kim_S schreef: ma 16 sep 2019, 20:37 Mijn lange lokken zijn er ook af!!![]()
Ik heb er ontzettend aan moeten wennen na 25 jaar een staartje / knotje. Maar ik begin het wel okee te vinden nu![]()
852EC4A5-D59E-4CDB-8A6E-16C6F987D119.jpeg
Zenk joeAngelique schreef: ma 16 sep 2019, 20:54 Och wat leuk, had je 24 jaar geleden moeten doen. Veel leuker dan dat stertje.
Jouw kapsel is ook gaaf, zie het net pas! Staat je goed
- CindyMayella
- 5-sterren

Dr komen weer leuke kapsels voorbij
..... Leuk om te zien welk gezicht achter welke naam zit
......
- Charlie Angel
- Moderator
Wat staat dat je leuk Kim! Echt heel leuk!
Je ziet er goed uit. [emoji8]
Je ziet er goed uit. [emoji8]
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Leuke kapsels hier!
Kim, staat je leuk hoor, deze lengte! Ik kom nooit zo ver met sparen dat iemand er wat aan heeft, fijn dat je nog anderen blij kon maken ook!
Ik moet weer eens naar de kapper, maar wil niet te kort dit keer. Zomer is voorbij
Kim, staat je leuk hoor, deze lengte! Ik kom nooit zo ver met sparen dat iemand er wat aan heeft, fijn dat je nog anderen blij kon maken ook!
Ik moet weer eens naar de kapper, maar wil niet te kort dit keer. Zomer is voorbij
Kim, wat leuk! Heerlijk fris, goede keuze geweest!
@Cindymaybella altijd doen wat je zelf het leukste vindt! Het is jou haar en jou keuze! Staat je hartstikke leuk zo kort!
@Cindymaybella altijd doen wat je zelf het leukste vindt! Het is jou haar en jou keuze! Staat je hartstikke leuk zo kort!
Wat leuk om je te zien! Een héél leuk koppie!Kim_S schreef: ma 16 sep 2019, 20:37 Mijn lange lokken zijn er ook af!!![]()
Ik heb er ontzettend aan moeten wennen na 25 jaar een staartje / knotje. Maar ik begin het wel okee te vinden nu![]()
852EC4A5-D59E-4CDB-8A6E-16C6F987D119.jpeg
Super dat je je haar hebt gedoneerd

Er staat daar wel zomaar een man op de achtergrond. Geen idee wie dat is, kweet niet.
Holyshit! Ben jij dit???? Oh wow Angelique, stoer! Staat je goed zegAngelique schreef: ma 16 sep 2019, 16:54 Zeikers![]()
Net van de kapper, dus de verf was nog wat rijkelijk aanwezig.![]()
821BC8B2-FF56-4B11-8D82-1EF8527CC106.jpeg
Hip haar Lique! Staat leuk 
Actrices hebben altijd zulk verdomd mooi haar in die films, vroeger kon ik daar zo jaloers over zijn. Toen kwam ik erachter dat ze vaak haarstukken in hebben of pruiken en dergelijke. Ze hebben natuurlijk ook de beste haarstylisten tot hun beschikking. En sommige actrices hebben van zichzelf ook gewoon de geweldige genen voor een prachtige haardos. Sinds een aantal jaar gebruik voor mijn zielige kapseltje haarvezels om er toch nog wat van te maken. Eerst liet ik extensions zetten maar dat kost kapitalen aan geld.