Stamppot gewone en zoete aardappel, gebakken champignons paprika en vega-spekjes van garden gourmet en palmkool. Za’atar erdoor en knoflook, was best lekker.
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh chips die oesterzwammen burger heb ik net vandaag ook gekocht .... dat wordt met ketchup ?!?
Stamppot gewone en zoete aardappel, gebakken champignons paprika en vega-spekjes van garden gourmet en palmkool. Za’atar erdoor en knoflook, was best lekker.
dat kan ik me best voorstellen. Ik vind tuinbonen ook niet lekker.Lizzy schreef: ma 07 okt 2019, 19:02 Gebakken aardappeltjes, met tuinboontjes, salade (veldsla) en een veganistische burger van AH van oesterzwammen. Niet-te-vreten![]()
Hier pot met rijst.
Ook al gooi je er een eetlepel mayo en ketchup overheen: het blijft een ongelofelijk smerig ding! Ieuw! Het mondgevoel is ook echt te goorSiberienne schreef: ma 07 okt 2019, 20:00 Oh chips die oesterzwammen burger heb ik net vandaag ook gekocht .... dat wordt met ketchup ?!?![]()
koekje schreef: ma 07 okt 2019, 21:54 dat kan ik me best voorstellen. Ik vind tuinbonen ook niet lekker.
Hier pot met rijst.
Gister opgeleukte stoofpot met een beetje rijst en maiskolf, vandaag gebraden kip met opa's friet en appelmoes! En witlofsla denk ik...
Wow, wat een mooie baksels! Waren ze ook lekker?-Annemarie- schreef: zo 06 okt 2019, 13:59 Eerste baksel uit het bakken met bonen kookboek van Lina Wallentinson.
Kokosmuffins met limoen. En met kikkererwten.![]()
PA062719.JPG
En ik ben met kombucha begonnen.
PA042714.JPG
PA042707.JPG
Kombucha... Interessant. Ga je ons op de hoogte houden?
- CindyMayella
- 5-sterren

Vanavond gewoon Hollands:
Bloemkool, aardappels en fish cuisine uit de oven
... morgen weer nieuw recept pasta....
Bloemkool, aardappels en fish cuisine uit de oven
Vandaag maar eens. zelfgemaakte pastinaakburgers met een sausje van gepureerde gegrilde paprika, walnoten en bieslook en een stamppotje sperciebonen. lekker snel. 
Zuurkool. Met vega jus en vega respeck-blokjes.
Kroten met een aardappeltje en verse worst
- CindyMayella
- 5-sterren

Broodje ham/cheeseburger....
Waar de natie bietjes eet bikt Rotterdam z'n kroten!
Wat vonden jullie van de oesterzwamburger?Siberienne schreef: ma 07 okt 2019, 20:00 Oh chips die oesterzwammen burger heb ik net vandaag ook gekocht .... dat wordt met ketchup ?!?![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ligt nog te wachten in de koelkast
Wij eten vanavond (vrije uitloop bio)kippenpoten uit de braadzak (met paprika, citroen, rozemarijn en knoflook) met salade van veldsla, rode spitskool, appel, rauwe biet en walnoten, maiskolf en Turks brood. Ook nog wat hummus en olijven.
-
frodo quin
- 5-sterren

Tomaat-paprikasoep met gebakken tofu en brood.