Hier is... Aris!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hier is... Aris!

Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Wat heerlijk dat het dikke mik is tussen Mello en Aris :)
Prachtige foto's!
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Gefeliciteerd met Aris ; :hi:
En veel gezonde en gelukkige jaren samen
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Fenixjuh schreef: za 09 nov 2019, 15:58 Ik vind hem leuk!! Maar ik vind die foto, waarbij ze samen wijs de boel lijken te overzien echt prachtig!! :D Fijn dat ze elkaar lief vinden :)
Echt wel, wat een gave foto! En dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen is natuurlijk ook helemaal super.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Dank allemaal! Hij lijkt inderdaad goed in de roedel te passen, gedraagt zich keurig, neemt braaf en rustig zijn snoepjes aan. Alleen elandenpens is een acquired taste, blijkbaar. Gebruiksaanwijzing: neem pens uit de bak, schud eens flink met je kop.

Oftewel, mama nu gaat even de hondenkeuken met een doekje langs. ;D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ja, hij matcht ook wel mooi met de omgeving bij jullie daar in Arendelle.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Anne in Zweden schreef: za 09 nov 2019, 23:02 Dank allemaal! Hij lijkt inderdaad goed in de roedel te passen, gedraagt zich keurig, neemt braaf en rustig zijn snoepjes aan. Alleen elandenpens is een acquired taste, blijkbaar. Gebruiksaanwijzing: neem pens uit de bak, schud eens flink met je kop.

;D ;D ;D komt me bekend voor, dat schudden. Alleen doen ze dat bij mij met worteltjes enzo. Ze krijgen hier geen elandenpens...
Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

Hij is mooi! Heel veel geluk en plezier samen.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Hij is prachtig en past geweldig in de omgeving daar! :smitten:
Heel veel geluk en plezier samen! :-*
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Anne in Zweden schreef: za 09 nov 2019, 23:02 Alleen elandenpens is een acquired taste, blijkbaar. Gebruiksaanwijzing: neem pens uit de bak, schud eens flink met je kop.

;D ;D dat hebben ze ook niet op Cyprus :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Siberienne schreef: za 09 nov 2019, 13:35 Ik meende in een ander topic gezien te hebben dat dat nu juist wat meer mocht zijn - dat bewegen....
Bij langlaufen moet je inderdaad zelf ook wat doen en vooral ook overeind blijven..
Ik kwam op de site van een winkel waar ik wel eens spullen koop deze nog tegen: https://www.mushingsupplies.eu/Kickspar ... odigdheden

Grotere sledes heb je toch al snel 4 honden nodig. Je moet wel aangestampte paden hebben, anders werkt het niet. Maar in de diepe sneeuw ploeteren is ook al aardig vermoeiend voor een husky, die van ons waren na een wandeling door het bos waar wij op sneeuwschoenen liepen en zij hun eigen pad maakten echt wel moe maar voldaan.

Leuk trouwens om te zien hoe Mellow en hij elkaar gevonden hebben!
Bewegen: ja, maar langlaufen is sport. :nono2: ;D

Die link is wel fijn. De prijzen voor beginners zijn toch net even iets prettiger dan hier in Zweden, waar je onder de 600 euri niets kunt vinden. We hebben weliswaar vrienden hier met een toeristisch sledehondenbedrijf, maar die hebben al hun sledes in de winter natuurlijk zelf nodig.

Heb er wel zin in om met Aris aan de slag te gaan, hij is er echt geschikt voor. Paden maken we met de sneeuwscooter, dat hebben we één winter met sneeuwschoenen aan gedaan en hoewel dat goeie beweging is :cool: , frustreert het enorm als je net een paar uur hebt lopen stampen en dan de wolken zich samenpakken en er weer 10 cm sneeuw vallen. :biggrin2:
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Aah, hij is leuk! En hij past perfect in de omgeving inderdaad.
Veel plezier met hem!
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Anne in Zweden schreef: zo 10 nov 2019, 14:40 Bewegen: ja, maar langlaufen is sport. :nono2: ;D

Die link is wel fijn. De prijzen voor beginners zijn toch net even iets prettiger dan hier in Zweden, waar je onder de 600 euri niets kunt vinden. We hebben weliswaar vrienden hier met een toeristisch sledehondenbedrijf, maar die hebben al hun sledes in de winter natuurlijk zelf nodig.

Heb er wel zin in om met Aris aan de slag te gaan, hij is er echt geschikt voor. Paden maken we met de sneeuwscooter, dat hebben we één winter met sneeuwschoenen aan gedaan en hoewel dat goeie beweging is :cool: , frustreert het enorm als je net een paar uur hebt lopen stampen en dan de wolken zich samenpakken en er weer 10 cm sneeuw vallen. :biggrin2:
Maar met een sleurende husky valt dat mee ;) maar overeind blijven is een kunst

De eigenaren van mushing supplies zijn trouwens heel behulpzaam en een andere leuke site is www.cooldogs.nl maar daar zag ik nu geen sledes op staan, je zou hun wel kunnen mailen met vragen.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Trouwens, ik zou voor je begint wel het boek ‘Winterdance’ lezen van Gary Paulsen. In het kader van ‘dan weet je hoe je niet moet beginnen’ :biggrin2:
Een van mijn favoriete boeken over sledehonden en training.

En in ‘north’ van Nicolas Vanier staat hoe je zelf een slede kan maken mocht je die ambitie hebben

Aaaaaaah ik wil ook daar wonen waar echte winters zijn !!!
devillovesangel
3-sterren
3-sterren

Bericht door devillovesangel »

Wat een mooierd zeg :smitten: Heel veel geluk en plezier samen.
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding en veel plezier gewenst!
Die foto's samen met Mello zijn geweldig. Prachtig stel.

Plaats reactie