Last van de wind of kou? Niets te merken hierLonaa schreef: ma 11 nov 2019, 17:11 Trouwens, zijn jullie viervoeters ook NIET TE GENIETEN vandaag? Holy hell.![]()
Nieuwe pupper!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nieuwe pupper!
Ja, geen idee. Meer eikelig gedrag dan anders. Alles oppakken op straat, overal in happen, constant katten opjagen, blaffen, doen alsof ze naar buiten moet, naar buiten gaan, gat graven, naar binnen gaan, over het kleed zeiken, achter de kat aanzitten.
Gewoon, eikelig.
Lonaa schreef: ma 11 nov 2019, 19:48 Ja, geen idee. Meer eikelig gedrag dan anders. Alles oppakken op straat, overal in happen, constant katten opjagen, blaffen, doen alsof ze naar buiten moet, naar buiten gaan, gat graven, naar binnen gaan, over het kleed zeiken, achter de kat aanzitten.
Gewoon, eikelig.![]()
![]()
Klinkt meer als een gestoorde puber
Gevonden... dank je welLonaa schreef: ma 11 nov 2019, 17:03 Ligt eraan waar je woont hoor, deze mevrouw zat in het Dierenziekenhuis Oldenzaal. :Y Maar er zijn meer tandenmevrouwen in Nederland![]()
-
src_esther
- 5-sterren

Precies wat ik dacht!
Succes.
Neeeeeeeee maar jongens! Het is nog een PUPPY 
Sommige puppen zijn vroeg rijp
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Bella was gisteren ook behoorlijk wild buiten, volgens mij kwam het door de wind en alle lekkere geuren die er daarmee voorbij komen
Dus hou het gewoon op de wind, ze kan nog lang geen puber zijn
Ja, precies!
Overigens, de vriezer begint eng leeg te raken wb KVV, de DA zei iets over tandsteen in mijn kat voor het eerst dus uh... Dora heeft net d'r eerste BARFhap op. Kippennekken en gemalen pens
Ik moest even vasthouden (want veelvraat) maar ze heeft best heel netjes gekauwd

Overigens, de vriezer begint eng leeg te raken wb KVV, de DA zei iets over tandsteen in mijn kat voor het eerst dus uh... Dora heeft net d'r eerste BARFhap op. Kippennekken en gemalen pens
Ik moest even vasthouden (want veelvraat) maar ze heeft best heel netjes gekauwd
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Top!
En waar is de foto, je had toch 1 hand vrij?
En waar is de foto, je had toch 1 hand vrij?
Ik ga dat straks een poging geven, na de wandeling.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de laatste hoektand zit los!!

-
src_esther
- 5-sterren

Misschien was ze daarom zo etterig.
Dat is super
Ergens had ik die hoop ook. Dat ze eikelig was om dat 'meh' in dr bekkie.