Vette zorgen om Frou Frou
Moderator: Lizzy
- Inge en Bono
- 5-sterren

Re: Vette zorgen om Frou Frou
Lieve Frou Frou..... kom op moppie!!
Sterkte lieve Lizzy en Leo

- Angelique
- 5-sterren

Ach, die kleine muis
Wat een vreselijk iets om haar daar achter te moeten laten. Hopelijk komt ze de nacht goed door.
Wat een nachtmerrie
Hoe bestaat dat toch bij die honden...een onschuldig virusje en ze kunnen acuut doodziek zijn en ook weer na 3 dagen fris en vrolijk en bij zulke destructieve processen lopen ze vrolijk rond te huppelen totdat er technisch iets mis gaat. Voor ons iig niet te vatten dit.
Man oh man en die prognose is gewoon heel erg k*t
Ik hoop echt zo dat ze iedereen gaat verbazen.
Dikke knuffels

Wat een nachtmerrie
Hoe bestaat dat toch bij die honden...een onschuldig virusje en ze kunnen acuut doodziek zijn en ook weer na 3 dagen fris en vrolijk en bij zulke destructieve processen lopen ze vrolijk rond te huppelen totdat er technisch iets mis gaat. Voor ons iig niet te vatten dit.
Man oh man en die prognose is gewoon heel erg k*t
Dikke knuffels
- CallistaBea
- 3-sterren

- Contacteer:
Duimen draaien hier ook...positieve gedachten worden verstuurd....zo moeilijk om je geliefde beestje zo achter te moeten laten.

Nou inderdaad, op dat filmpje zie je toch echt geen doodzieke hond :-(Angelique schreef:Ach, die kleine muisWat een vreselijk iets om haar daar achter te moeten laten. Hopelijk komt ze de nacht goed door.
![]()
Wat een nachtmerrie![]()
Hoe bestaat dat toch bij die honden...een onschuldig virusje en ze kunnen acuut doodziek zijn en ook weer na 3 dagen fris en vrolijk en bij zulke destructieve processen lopen ze vrolijk rond te huppelen totdat er technisch iets mis gaat. Voor ons iig niet te vatten dit.![]()
Man oh man en die prognose is gewoon heel erg k*tIk hoop echt zo dat ze iedereen gaat verbazen.
Dikke knuffels![]()
Ik denk aan jullie en mijn duimen draaien overuren dat ze de nacht haalt. En daarna voor dat ze records breekt.
Oh wat moet dat moeilijk zijn om jullie lieverd achter te moeten laten. Al is ze daar nu wel.in de beste handen
Ik hoop dat de nacht snel voorbij is . Zal wel moeilijk zijn om in slaap te vallen pfff
En hopelijk morgen weer bij jullie lieverd op bezoek
Sterkte voor vannacht
Ik hoop dat de nacht snel voorbij is . Zal wel moeilijk zijn om in slaap te vallen pfff
En hopelijk morgen weer bij jullie lieverd op bezoek
Sterkte voor vannacht
-
Tobi Kooiker
- 3-sterren

Wat vreselijk... heel veel sterkte...
Lizzy, ik weet niet goed wat zeggen. Ik leef helemaal mee met jou en ik kom geregeld lezen en ik hoop elke keer op goed nieuws.
Jij doet zoveel, wil alleen het allerbeste, dus wilde ik voor jou het allerbeste.
Ik duim mee dat Frou Frou de nacht goed door komt, goed herstelt en nog een mooie tijd mag hebben met jullie.
Jij doet zoveel, wil alleen het allerbeste, dus wilde ik voor jou het allerbeste.
Ik duim mee dat Frou Frou de nacht goed door komt, goed herstelt en nog een mooie tijd mag hebben met jullie.
Een kaarsje brandt voor de lieve meid. Heel veel sterkte vannacht en de komende tijd.
Lizzy, ik ben er helemaal stil van.... Ik hoop met jullie mee dat ze nog een fijne tijd bij en met jullie mag hebben

Wat een kl*te bericht.
Ik hoop dat jullie nog een hele poos van Frou mogen genieten.
Duimen draaien hier.
Ik hoop dat jullie nog een hele poos van Frou mogen genieten.
Duimen draaien hier.
Sterkte voor vandaag

Ik heb de hele nacht voor Frou geduimd, hoop dat het iets geholpen heeft.
Heel veel sterkte!! 
Ik hoop dat jullie een rustige nacht hebben gehad en straks lekker met Froufrou mogen knuffelen *duimduimduim*