Wat een leuke serie foto’s!
Hier is... Aris!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hier is... Aris!
Nou het is me wel een stel hoor
Ja het is dat ik pas verhuisd ben anders wist ik het zo net nog niet.Fenixjuh schreef: wo 04 dec 2019, 18:14 Anne... Ik word gewoon zen van jouw hondenuitzichtfoto's
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Haha, dank je allemaal! Het is inderdaad een gezellig stel, onze twee Cyprioten. En Aris is de perfecte bliksemafleider voor Laika en Lupi, zodat die ook af en toe even kunnen bijkomen van Mello's affecties. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nee, helaas. Ik moet al opletten dat Mello niet op de slee blijft zitten en wordt voortgeduwd door de buuf.Neally schreef: wo 04 dec 2019, 23:59 Na gedane arbeid vallen wij gewoon om. Hahaha. Apies zijn het. Mooi stel.
Edit: zit u dan heel koninklijk op de slede te zitten terwijl hunnie uwes voorttrekken? :-)
Wat een geweldig stel
Héérlijk om te zien!
Héérlijk om te zien!
Anne in Zweden schreef: do 05 dec 2019, 19:19 Nee, helaas. Ik moet al opletten dat Mello niet op de slee blijft zitten en wordt voortgeduwd door de buuf.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik kan beter de buurvrouw africhten, die laat alle dingen toe die van mij niet mogen!
Ik denk dat zij de buuf al hebben afgerichtAnne in Zweden schreef: vr 06 dec 2019, 15:37 Ik kan beter de buurvrouw africhten, die laat alle dingen toe die van mij niet mogen!![]()
- pearlsofpassion
- Moderator
Anne in Zweden schreef: vr 06 dec 2019, 15:37 Ik kan beter de buurvrouw africhten, die laat alle dingen toe die van mij niet mogen!![]()
Wat een mooi koppel en heerlijke foto's! 
-
src_esther
- 5-sterren

Wat een heerlijk stel. Geweldig!