Maar als ze dan iets gaan mankeren wat niet vergoed wordt, dan heb je helemaal geen potje omdat je het geld aan verzekeringspremie betaald hebt... met 100 per maand aan premie schiet zelf sparen ook al behoorlijk op toch?Lizzy schreef: wo 11 dec 2019, 08:47 Zo hebben wij het ook altijd gedaan, sparen. Maar ja, nu is de pot leeg. En niet zo makkelijk weer aangevuld. En wat doe je als je hond iets krijgt en de pot is nog steeds niet genoeg aangevuld? Dus zodoende dat ik nu naar verzekeringen aan het kijken ben. Het gevaar schuilt 'm wel in oudere honden daar nieuw verzekeren dat zij alles wat je honden gaan mankeren zullen proberen op te hangen aan dingen die ze in het verleden hebben gehad en daar zijn ze wel duidelijk in: dat vergoeden ze niet (ze gaan de medische historie ook opvragen bij je dierenarts). Dus stel Fritzi krijgt toch iets aan die platvoet (of de gevolgen van haar platvoet): de kans dat we dat vergoed gaan krijgen is nihil. Bij Bisq hebben ze eigenlijk weinig. Maar ja, ze is 9 jaar dus hoe moeilijk ze gaan doen als ze wat zou gaan mankeren weet ik eigenlijk niet
![]()
Dan zou ik me eerder eens verdiepen leningen, voor als het dan echt nodig is ineens. Of eens met de dierenarts bespreken hoe zij denken over betalingsregelingen.