Nou ons AOW is dan inmiddels bijna niks meer van over

. Ach tegen die tijd zal het wel afgeschaft zijn ....
En verder leuk om te lezen allemaal, zo heeft ieder zijn ups en downs, en gaat er weer voor.
Hoe hier het jaar was, ehm...
Nou had er nog last van wat er vorig jaar gebeurd was, ben een kilo of 7 bijgekomen daardoor en lukt niet om dat kwijt te komen. Helaas wel wat extra kwalen door extra gewicht, mijn lichaam gaat niet echt goed. Het gaat wel weer beter in mijn kop al kan ik er plots nog een nachtmerrie van hebben.
Dan is Fozzy nog lang slecht geweest, en Fozzy is mijn eigen .... ja je zou hem zelfs mijn eigen therapiehond kunnen noemen. Hij heeft mij al door heel veel zaken heen geholpen. We hebben dan ook echt een speciale band. Dus dat was ook heftig, lang niet weten wat er is, en ook nog eens uiteindelijk wat dingen door elkaar, gelukkig gaat ook dat nu weer stukken beter.
Wel ook begonnen met lesgeven op hondenschool, leer er zelf ook veel van , geeft ook positieve kracht, en ik vind het leuk, terwijl ik voor een groep staan altijd erg spannend vind, maar ook oefening baart kunst ( en als je dan je 2e of 3e keer flink op je plaat gaat omdat je veters in van de ene schoen in de haak van de andere blijven hangen en je dat overleefd, overleef je de rest ook wel

). Dus komend jaar begin ik dan aan de officiële opleiding. Eigenlijk houd ik wel van leren. Dus heb daar wel heel veel zin in.
Wel weet Maci het zo aan het einde van het jaar nog lekker spannend te maken, goed het is een hond van de dag, maar toch he. Maar he, hij heeft de bijnaam kakkerlak

, dus hij neemt het er nog een tijdje van ga ik ervan uit.