Nieuwe pupper!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nieuwe pupper!
Ugh. Dat ding zit op haar achteroot, zeg maar net onder de enkel. Daar waar alleen maar huid en bot zit. Daar heeft ze net, met het spelen, lekker mee over het asfalt geschuurd.
Schoon gemaakt met water en dat er maar snel een dikke korst op mag zitten. Het bloed iig niet meer.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

He bah, zul je net zien.
Gelukkig bloedt het niet meer.
Gelukkig bloedt het niet meer.
De verdikking van de tumor is helemaal weg al.
Het is nu eigenlijk meer een schaafwondje, want rotplek. Dat ging snel.
Tevens, omdat het zo leuk is:
BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ.
BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ.
-
src_esther
- 5-sterren

Fijn!
Wat een pretletter. Lekker ding.
Wat een pretletter. Lekker ding.
Oh gelukkig!
En wat een lol he! Geweldig
Ik vind haar behoorlijk gegroeid trouwens!
En wat een lol he! Geweldig
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn dat de plek bijna weg is en wat een vrolijk meisje zeg!
Ja! Is ze ook. Toch een cm of 15 in de hoogte denk ik. Ben benieuwd of er nog meer in zit. Heb het idee dat ze net weer wat gegroeid is want ze is slungeliger geworden. Ze is nu 7 maand.Lizzy schreef: di 07 jan 2020, 12:11 Oh gelukkig!
En wat een lol he! Geweldig![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Geweldig, zo'n pretletter! Het is zo heerlijk om te zien hoe hondjes die een moeilijke start hadden in het leven zo intens kunnen genieten van hun nieuwe vrije en geborgen bestaan!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fijn!Lonaa schreef: di 07 jan 2020, 10:42 De verdikking van de tumor is helemaal weg al.Het is nu eigenlijk meer een schaafwondje, want rotplek. Dat ging snel.
![]()
BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ.
En wat genieten
Ik vind het ook wel echt gaaf om een hond te zien opgroeien. En dat ze relatief een onbeschreven blad is. Al mijn opvangers en ook Sally waren allemaal ouder dan een jaar (Sally was zelfs 3) en hadden allemaal veel meer geschiedenis/trauma.Anne in Zweden schreef: di 07 jan 2020, 15:33 Geweldig, zo'n pretletter! Het is zo heerlijk om te zien hoe hondjes die een moeilijke start hadden in het leven zo intens kunnen genieten van hun nieuwe vrije en geborgen bestaan!
Het is echt een leuk ondeugend kind. Ze heeft alleen maar honden-vriendjes en is zelfs vriendjes met Abby de kat. Ze wil met iedere hond spelen, is rustig(ish) naar mensen, begroet iedereen vol kwispelend die ze kent, maakt eigenlijk nergens een strijd van (ja oke, als ze d'r zin niet krijgt van mij. Als in, nee we gaan nu niet spelen en nee we gaan nu niet wandelen we zijn net terug, dan gaat ze lopen praten en miepen. Totdat ik echt laat weten dat ik het meen)
Maar ze let ontzettend op hondentaal van anderen, pikt kleine veranderingen in honden op en handelt daar heel heel braaf naar.
En ik wil echt met d'r gaan speuren. Ze kan dat. Het is een snufhond. Van de week kwam ik buiten en de neus ging stijf op de grond en ze begon spoor te lopen. Ik dacht, huh? Ik liet het d'r doen en na 200 meter (met een paar keer afslaan alles) kwamen we een vriendje tegen.
'Ben jij net langs ons huis gelopen en toen zo en zo?'
'Ja, hoezo?'
-
frodo quin
- 5-sterren

Super nieuws van de massa!
Klinkt als een leuke pup en dat speuren is zeker knap!
Klinkt als een leuke pup en dat speuren is zeker knap!
Gisteren langs de kinderboerderij gelopen. De geitjes en schaapjes stonden bij het hek. Neus door het hek, vriendelijk kwispelen. Geitjes en schaapjes kwamen ook even snuffelen, dus *boop* met de neusjes. Draait Dora zich om, pakt een stokje, legt dat voor het hek neer, doet een stap naar achter en begint te kwispelen. 'Hallo wil je met me spelen?'
Dat is toch om te smelten?
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Zeg dat wel!

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaaaah wat lief!
(Is dat dezelfde diersoort als mijn monsters.... die zien bij schapen alleen maar Barf-hapjes...)
Heerlijk hoor, geniet ervan!
(Is dat dezelfde diersoort als mijn monsters.... die zien bij schapen alleen maar Barf-hapjes...)
Geldt tot nu toe alleen bij alle vogelsoorten. Vandaag sprong ze zelfs de lucht in om een duif uit de lucht te plukken.Siberienne schreef: vr 10 jan 2020, 12:10 Aaaaah wat lief!