natuurlijke pijnstilling - voor mensen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
natuurlijke pijnstilling - voor mensen
Ik ben gisteren onderuit gekletterd en heb mijn ribben gekneusd. En dat doet au. Nu bezig met de diclofenac omdat zonder iets echt niet gaat. Maar ik weet uit ervaring dat dit nog wel even gaat duren dus zijn er mensen die tips hebben voor natuurlijke pijnstilling en wat eventueel ook herstel kan bevorderen? We gaan over een maand op langlauf vakantie namelijk en ik wil wel wat kunnen doen..
Re: natuurlijke pijnstilling - voor mensen
Arnica om herstel te bevorderen maar verder CBD CBD CBD. Leo heeft niet zo lang geleden zijn ribben gekneusd tijdens een val en CBD werkte nog beter dan NSAID of paracetamol.
Iets 'natuurlijks' zou ik nu ook kiezen voor Arnica en/of traumeel
Qua chemische pijnstilling is mijn ervaring dat een combinatie van paracetamol+ibuprofen beter werkt als alleen diclofenac
Veel sterkte, hopelijk is de heftigste pijn snel onder controle
Qua chemische pijnstilling is mijn ervaring dat een combinatie van paracetamol+ibuprofen beter werkt als alleen diclofenac
Veel sterkte, hopelijk is de heftigste pijn snel onder controle
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Het gaat wel behalve gaan opstaan als ik lig en draaien in bed. Da's niet echt een feest zullen we maar zeggen. Verder doen we vandaag maar rustig aan bewegen. Meneer laat de honden uit en ik doe alles op eigen tempo maar probeer wel wat te doen om niet al te stijf te worden
Arnica heb ik, CBD ga ik morgen naar op zoek om te zien of dat werkt. Alleen wel graag echt THC vrij
Dank !
Arnica heb ik, CBD ga ik morgen naar op zoek om te zien of dat werkt. Alleen wel graag echt THC vrij
Dank !
Ook hier de beste resultaten met Arnica en CBD. Tegen pijn hoeft er geen THC in te zitten. Het ligt er een beetje aan hoe jouw lichaam reageert op alleen de CBD.
Mijn ehbo middel bij ongelukjes is ook arnica.
Maar ik volg graag even mee, wat is een goed merk cbd olie?
Maar ik volg graag even mee, wat is een goed merk cbd olie?
Jacob Hooy is een goed merk, makkelijk aan te komen en absoluut THC vrij.Siberienne schreef: zo 26 jan 2020, 12:29 Het gaat wel behalve gaan opstaan als ik lig en draaien in bed. Da's niet echt een feest zullen we maar zeggen. Verder doen we vandaag maar rustig aan bewegen. Meneer laat de honden uit en ik doe alles op eigen tempo maar probeer wel wat te doen om niet al te stijf te worden
Arnica heb ik, CBD ga ik morgen naar op zoek om te zien of dat werkt. Alleen wel graag echt THC vrij![]()
Dank !
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Thanx, is nog 1+1 gratis ook bij de Holland en Barrett zag ikLizzy schreef: zo 26 jan 2020, 17:02 Jacob Hooy is een goed merk, makkelijk aan te komen en absoluut THC vrij.
Da's altijd fijn! Ik ga morgen gelijk weer ff halen. Overigens neem ik de 2,75% want ik krijg een duf hoofd van de 5%. Vraag me niet waarom. Het is dus heel persoonlijk maar ja goed, jij hebt nog weinig/geen ervaring begrijp ik? Ik nam de 2,75%..... Nee, herstel. Als je in de regel heel gevoelig op medicatie reageert: dan nam, ik de 2,75%. Als je de dubbele dosis normaal gesproken neemt voor enig effect: dan nam ik de 5%.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb nog nooit THC gebruikt, gebruik verder ook weinig medicijnen en van 1 pil tramadol na een operatie ooit helemaal onderuit gegaan. Dus ik denk dat ik maar eens begin met de 2,75%
Ik heb hier ook de JH 2.75 en die helpt mij redelijk goed om te slapen zonder dat ik wakker wordt van pijn in mijn gewrichten
Bedenk wel dat die van Jacob Hooy echt goor smaakt
Ik had hem ooit gekocht voor Misty maar daar krijg ik hem echt niet zonder 'dwang' binnen
Dus nu gebruik ik hem zelf maar, ik weet waarvoor ik die smerigheid inneem
Bedenk wel dat die van Jacob Hooy echt goor smaakt
Ik had hem ooit gekocht voor Misty maar daar krijg ik hem echt niet zonder 'dwang' binnen
Dus nu gebruik ik hem zelf maar, ik weet waarvoor ik die smerigheid inneem
Heel herkenbaar.Siberienne schreef: zo 26 jan 2020, 11:18 Ik ben gisteren onderuit gekletterd en heb mijn ribben gekneusd. En dat doet au. Nu bezig met de diclofenac omdat zonder iets echt niet gaat. Maar ik weet uit ervaring dat dit nog wel even gaat duren
...
Het gaat wel behalve gaan opstaan als ik lig en draaien in bed.
Mijn ervaring is dat niets nemen nog het beste is.
Ik lees duidelijk dat je schreef: 'zonder iets echt niet gaat'
maar met iets gaat ook niet.
Zonder iets voel je wat je doet en speel je het klaar om zo te bewegen en zo te draaien dat het het minst pijnlijk is.
Met iets voel je de pijn niet of minder en doe je bewegingen die het verergeren. Het duurt dan langer voor het genezen is.
Geen tips maar wil je wel beterschap toewensen.... Niet leuk, gekneusde ribben

Oeps , doe wel rustig aan hoor ! En heel veel beterschap 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja klopt maar ik leg de grens wel bij door kunnen ademenChouka schreef: zo 26 jan 2020, 18:51 Heel herkenbaar.
Mijn ervaring is dat niets nemen nog het beste is.
Ik lees duidelijk dat je schreef: 'zonder iets echt niet gaat'
maar met iets gaat ook niet.
Zonder iets voel je wat je doet en speel je het klaar om zo te bewegen en zo te draaien dat het het minst pijnlijk is.
Met iets voel je de pijn niet of minder en doe je bewegingen die het verergeren. Het duurt dan langer voor het genezen is.