En je zei er niks van? Zoiets als "bedanktKaio schreef: do 27 feb 2020, 12:05 Ik stond net bij de kassa in de supermarkt. Hoest er zowat iemand bijna recht in mijn gezicht. Dat geeft om dit moment toch wel een net iets meer beladener gevoel moet ik toch echt toegeven.....![]()
Al zenuwachtig voor Corona.....?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Al zenuwachtig voor Corona.....?
Nee dan heb je nog veel meer contact, dus draaide me snel om.Lizzy schreef:
En je zei er niks van? Zoiets als "bedankt. Onfatsoenlijk
".
Is voor mij toch al best vaak "get your shit and get out" bij supermarkten. Nu nog meer
Zag trouwens dat ze in de steden al aan het horden/preppen zijn, diepvriespizza's, brood, melk alles inslaan . ( juist daardoor komt er dus schaarste mensen toch)
Vooral gezond eten voor de weerstand
Daarom, zelfscankassa's for the win! Zelfs geen goedemiddag tegen iemand hoeven zeggenKaio schreef: do 27 feb 2020, 12:27 Nee dan heb je nog veel meer contact, dus draaide me snel om.
Is voor mij toch al best vaak "get your shit and get out" bij supermarkten. Nu nog meer![]()
Zag trouwens dat ze in de steden al aan het horden/preppen zijn, diepvriespizza's, brood, melk alles inslaan . ( juist daardoor komt er dus schaarste mensen toch)
Vooral gezond eten voor de weerstand![]()
Ieuw, ontzettend ieuw.
Gaat hier niet in elke winkel. Maar dat was de andere winkel waar ik vandaag was , lekker met zelfscanner en dan afrekenen en raadt eens? U bent uitgezocht voor een steekproefeelke schreef: do 27 feb 2020, 12:59 Daarom, zelfscankassa's for the win! Zelfs geen goedemiddag tegen iemand hoeven zeggen![]()
Ieuw, ontzettend ieuw.
- Charlie Angel
- Moderator
Echt vreselijk onbeschoft zeg.
Daarom ah met bonuskaart! Oké, verkopen ze al je gegevens vast door, maar ach, als je eenmaal met die kaart een paar keer een goede proef had, heb je hem niet meer zo vaakKaio schreef: do 27 feb 2020, 13:10 Gaat hier niet in elke winkel. Maar dat was de andere winkel waar ik vandaag was , lekker met zelfscanner en dan afrekenen en raadt eens? U bent uitgezocht voor een steekproef![]()
Dat was bij de ah met bonuskaarteelke schreef: do 27 feb 2020, 13:14 Daarom ah met bonuskaart! Oké, verkopen ze al je gegevens vast door, maar ach, als je eenmaal met die kaart een paar keer een goede proef had, heb je hem niet meer zo vaak![]()
Ja je moet wel goed scannen
Nahh ja, back on topic, heb je je handen wel gedesinfecteerd na het scannen? Zo'n apparaat lijkt me ook niet echt schoon
He zeg
En nee pas thuis gewassen. Zou eigenlijk zo'n droogwaszeep oid mee moeten nemen. Ik heb nog ergens liggen moet ik maar zoeken , in de winkel gaan zoeken heeft vast geen zin meer
En nee pas thuis gewassen. Zou eigenlijk zo'n droogwaszeep oid mee moeten nemen. Ik heb nog ergens liggen moet ik maar zoeken , in de winkel gaan zoeken heeft vast geen zin meer
-
Mandarijn
- 5-sterren

Het was wachten op.....nu de 1e in Nederland, in Tilburg. Was eerder in Italië geweest zeggen ze
U wordt op uw wenken bediend.....nummer 1 is gevonden in Nederland
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2140897 ... -nederland
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2140897 ... -nederland
Krijg net via nu.nl bericht binnen eerste besmetting in Nederland in Tilburg
Vind het nu wel eng worden geloof ik
Vind het nu wel eng worden geloof ik
Daar halen wij altijd onze boodschappen. Pfff 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
in Tilburg ontdekt maar waarschijnlijk opgelopen in Italië. Mocht dat je nog iets gerust stellen.
Nauwelijks. Meneer is vast lekker wezen carnavallen. Het is gewoon wachten op "oh, we hebben 50 besmette burgers in Brabant. Oh, de eerste in Rotterdam gesignaleerd. Oh hemel, niet 1 maar 30".Siberienne schreef: do 27 feb 2020, 22:42 in Tilburg ontdekt maar waarschijnlijk opgelopen in Italië. Mocht dat je nog iets gerust stellen.