Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik ben NIET jaloers. 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gelukkig maar
Ik wil ooohoooook
Maar liever niet in de sneeuw, maar met 25 graden of zo
Geniet!!
Maar liever niet in de sneeuw, maar met 25 graden of zo
Geniet!!
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, doe mij ook zo'n lekker pak sneeuw.
Ik had 2 stippels in de studio.
Ik had 2 stippels in de studio.
Oooh Sieberienne, wat heerlijk! Geniet lekker!
Mooi KarenH!!!
Hier het tegenovergestelde van sneeuw foto’s. De vogels konden voor het eerst weer buiten in de het voorjaarszonnetje!
Mooi KarenH!!!
Hier het tegenovergestelde van sneeuw foto’s. De vogels konden voor het eerst weer buiten in de het voorjaarszonnetje!
Wat een prachtige foto KarenH
En wat heerlijk genieten voor de vogels!
En wat heerlijk genieten voor de vogels!
Ahhh die kleine Valentijn, 't is echt een leuk beessie
En de vogels lekker buiten, het was er echt een mooie dag voor!
Wauw Siberienne, wat een prachtige foto's! Heerlijk zeg, de sneeuw, de honden vrij en blij. Geniet er van!
Mooie foto van mooie spikkels
Onze foto van vandaag ; Trots op ons kleine meisje, 2de medaille is een feit
(Ze is geslaagd voor de 2de cursus)
Wauw Siberienne, wat een prachtige foto's! Heerlijk zeg, de sneeuw, de honden vrij en blij. Geniet er van!
Mooie foto van mooie spikkels
Onze foto van vandaag ; Trots op ons kleine meisje, 2de medaille is een feit
Gefeliciteerd! Mooie foto ook van je knappe meisjezurca schreef: za 07 mar 2020, 19:50 Onze foto van vandaag ;
DSC_2696-01.jpeg
Trots op ons kleine meisje, 2de medaille is een feit(Ze is geslaagd voor de 2de cursus)
Aparte foto v/d dag 
Enkele maanden terug kwamen wij op 1 van onze wandelingen soortgelijke uitwerpselen tegen. Niet van een hond, dat zagen we gelijk... Foto's opgestuurd naar verschillende instanties. Allemaal gaven ze hetzelfde antwoord. Wij wandelen daar regelmatig en ook vandaag vonden wij op verschillende plaatsen weer deze uitwerpselen.
Ik vind het zo'n gaaf idee dat de kans bestaat om de "eigenaar" van deze uitwerpselen daar eens tegen te komen... Of iig het idee dat die daar, als wij weer thuis zitten, ook rondwandeld. Het gaat namelijk, zeer waarschijnlijk, om een wolf.
Enkele maanden terug kwamen wij op 1 van onze wandelingen soortgelijke uitwerpselen tegen. Niet van een hond, dat zagen we gelijk... Foto's opgestuurd naar verschillende instanties. Allemaal gaven ze hetzelfde antwoord. Wij wandelen daar regelmatig en ook vandaag vonden wij op verschillende plaatsen weer deze uitwerpselen.
Ik vind het zo'n gaaf idee dat de kans bestaat om de "eigenaar" van deze uitwerpselen daar eens tegen te komen... Of iig het idee dat die daar, als wij weer thuis zitten, ook rondwandeld. Het gaat namelijk, zeer waarschijnlijk, om een wolf.
Jemig, dat zou zeker gaaf zijn! De haren doen mij sterk denken aan die van ree. Grauw en stijf. Mijn Fauven poepten ook zulk soort haren na het eten van reeënkop met vacht. Hun keutels zagen er wel anders uit. Maar ik mis in deze uitwerpselen het bot? Ik heb altijd gelezen dat uitwerpselen van wolven bot bevat? Hoe zit dat dan?zurca schreef: za 14 mar 2020, 20:19 DSC_2773-01.jpeg
Aparte foto v/d dag
Ik zou inderdaad ook denken dat er duidelijker bot te zien zou zijn. Nou heb ik er niet in zitten roeren maar misschien zit het bot meer verpakt in de haren?
De instantie Wolven in Nederland, boswachters, ze denken dat het om de uitwerpselen van een wolf gaat. Ook door de plaatsen, en dan bedoel ik de plaats op de grond, waar we het vinden. (zandpaden, op kruisingen)
De instantie Wolven in Nederland, boswachters, ze denken dat het om de uitwerpselen van een wolf gaat. Ook door de plaatsen, en dan bedoel ik de plaats op de grond, waar we het vinden. (zandpaden, op kruisingen)
Zou kunnen dat het bot ingepakt zit ja. De foto's die ik wel eens gezien heb lieten wel best flinke stukken bot zien. Maar ik ben geen expert en hun hebben er natuurlijk al heel veel gezien. Ik zou ook niet weten welk ander wild dier deze haren uitpoept in drollen van dit formaat. En ik kan me ook goed voorstellen dat als ze veel haar binnenkrijgen er complete harendrollen uitkomen
Wie weet vang je ooit een glimp op, lijkt me een geweldige ervaring!
Spring is in the air!
Voor het eerst in de tuin gespot: Een koppeltje goudvinken. Beetje moeilijk te zien, maar hij zit op de grond en zij in de struik.
Een andere gast van vandaag....

Een andere gast van vandaag....
- Bijlagen
-
- 20200308_123508.jpg (144.21 KiB) 2136 keer bekeken