https://www.nrc.nl/nieuws/2020/03/13/to ... t-a3993677
Al zenuwachtig voor Corona.....?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Al zenuwachtig voor Corona.....?
Toch schone handen als de gel is uitverkocht.
Ik sluit me helemaal bij jou aanKaio schreef: zo 15 mar 2020, 18:15 Ik vind dat bericht van Trump echt erg![]()
![]()
Ik verwens mensen echt niet snel maar eh.... verder zeg ik maar niks hardop![]()
Wat een onmens. De afgelopen dagen heb ik zo vaak aan Obama gedacht.... Zat hij daar nog maar..... Dan zou de USA + de toekomst er zoveel beter uit zien
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Welk bericht? Ik las net wel dat hij een Duits bedrijf wilde opkopen dat een vaccin aan het ontwikkelen is - maar dat moest dan wel alleen voor de USA produceren.Lizzy schreef: zo 15 mar 2020, 19:13 Ik sluit me helemaal bij jou aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onmens. De afgelopen dagen heb ik zo vaak aan Obama gedacht.... Zat hij daar nog maar..... Dan zou de USA + de toekomst er zoveel beter uit zien![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Berichtje naar mijn baas gestuurd over de maatregelen. Ik moet morgen ook thuis blijven. Problem solved dan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat had ik inderdaad ook gelezen, egoïstAnne in Zweden schreef: zo 15 mar 2020, 19:19 Welk bericht? Ik las net wel dat hij een Duits bedrijf wilde opkopen dat een vaccin aan het ontwikkelen is - maar dat moest dan wel alleen voor de USA produceren.![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
millyckk schreef: zo 15 mar 2020, 18:07 Ah, dank je! Kan dus 3 dagen zijn als je geluk hebt, maar ook zo maar bv 3 weken .
Of geen klachten. Kan ook nog.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
- -Annemarie-
- 5-sterren

Voor de Drentse bibliotheekleden: https://www.bibliothekendrenthe.nl/coronavirus
Onze bibliotheken zijn in ieder geval gesloten tot 6 april.
Onze bibliotheken zijn in ieder geval gesloten tot 6 april.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

"Of zoals de Italiaanse premier Giuseppe Conte zei: ‘Laten we vandaag op afstand blijven, om elkaar morgen nog sterker te omarmen.’ "
Prachtig!
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Vriendlief thuis vanaf morgen want docent, mams thuis want cafe en ik ook vanaf morgen. Wij hebben net een app gekregen dat niemand zich meer op kantoor mag vertonen tot minimaal 6 april...tenzij het echt niet anders kan. Vervolggesprekken ivm de reorganisatie vinden telefonisch plaats. Heel surrealistisch allemaal! Voor nu hier gelukkig niemand ziek.
Afelopen weekend thuiswerken getest, vandaag nog even naar kantoor en vanaf morgen thuiswerken. Ons werk gaat 24/7 door (Rotterdamse haven) dus probeer zoveel mogelijk ter beschikking te zijn.
Wij worden gelukkig geacht de komende 3 weken geen klanten te bezoeken en thuis te werken. Met kindertjes die 5 weken thuis zijn is dat ook wel prettig.
Ik hoest me nog steeds te pletter, maar het lijkt nu eindelijk wat los te komen. Nu wel keelpijn en een snotneus als bonus gekregen
Ik hoest me nog steeds te pletter, maar het lijkt nu eindelijk wat los te komen. Nu wel keelpijn en een snotneus als bonus gekregen
Trump is een idioot. En dan straks iedereen op de kop geven dat het uit de klauwen is gelopen behalve zichzelf. Incompetente. dropl*l
Ik kwam op linkedin een oproep tegen om je als zorgmedewerker in een database te laten opnemen. Dat heb ik gedaan, zit toch thuis en ik kan wel iets doen natuurlijk. Benieuwd of ik daar wat van hoor, ik vond het een summiere vragenlijst.