Honden genieten van de ochtendzon
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
Goedemorgen allemaal, ochtendronde al achter de rug... wat is het koud door de wind, brrrrr.... mn vingertoppen waren nog koud ondanks mn handschoenen....
....
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Goedemorgen....je zou er toch zo bij gaan liggen.
En weer een bloemetje voor wat fleurigheid in deze rare tijden.
En weer een bloemetje voor wat fleurigheid in deze rare tijden.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Goedemorgen ik ga een klein rondje met Zoë lopen en daarna gaan we terug naar bed. Gewoon omdat het kan. Ik ga lekker lezen en Zoë gaat dan met een lege blaas weer verder slapen.
Fijne zondag allemaal!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Fijne zondag allemaal!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik vind dat zonnetje wel wat hoor. Tis koud buiten, maar achter het glas is het prima te doen.
Ilan mag graag na de ochtendwandeling vanaf de bank de straat in de gaten houden. Even kijken wat er allemaal gebeurt.
Nou, op een voorbij lopende kat, niet echt veel kan ik zeggen.
Oh, zijn koppie gaat omhoog, komt er iemand aan?
Eh nee, zal wel een blaadje zijn dat door de wind voorbij geblazen wordt, want ik zie niemand.
Ik ben benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden, nu er niks op 'tv' is
Nou, op een voorbij lopende kat, niet echt veel kan ik zeggen.
Oh, zijn koppie gaat omhoog, komt er iemand aan?
Eh nee, zal wel een blaadje zijn dat door de wind voorbij geblazen wordt, want ik zie niemand.
Ik ben benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden, nu er niks op 'tv' is
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Vroehûh....
Stond er op zondag bekers en dierenbiscuitjes op het aanrecht. Dan kon mijn grote broer yogi inschenken, en konden we samen voor de televisie zitten tot onze ouders uit bed kwamen....
Mijn vriendje slaapt zondag graag uit, dus zit ik op zondag nog steeds voor de tv
MET een nieuwe aflevering van gardeners world (ik houd van Engelse kneuterigheid), chocolademelk en een breiwerkje
*zen*
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Stond er op zondag bekers en dierenbiscuitjes op het aanrecht. Dan kon mijn grote broer yogi inschenken, en konden we samen voor de televisie zitten tot onze ouders uit bed kwamen....
Mijn vriendje slaapt zondag graag uit, dus zit ik op zondag nog steeds voor de tv
MET een nieuwe aflevering van gardeners world (ik houd van Engelse kneuterigheid), chocolademelk en een breiwerkje
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Wij zijn even gaan wandelen in een natuurgebiedje niet al te ver weg. Het was er net zo rustig als normaal en het was fijn er even uit te zijn. Nu warme choco en een stroopwafel, jammie!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Net in de stad boodschappen gedaan. Er stonden 2 auto's op de parkeerplaats. De AH leek uitgestorven. De grens is dicht en dat merken we. Wij kunnen niet tanken in België, maar de belgen kunnen ook niet meer naar de supermarkten hier. Dan zie je opeens hoe normaal het is om even de streep over te gaan voor boodschappen of tanken.
Nu lekker croissantjes en zometeen een 'tas" koffie.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik ga zo buiten de was ophangen. *huisvrouwalert*
Meneer is de garage aan het opruimen. Straks de wekelijkse boodschappen halen, en dan een kopje thee in de zon, uit de wind. We hebben daar een heerlijk hoekje voor.
Meneer is de garage aan het opruimen. Straks de wekelijkse boodschappen halen, en dan een kopje thee in de zon, uit de wind. We hebben daar een heerlijk hoekje voor.
Dat ga ik hier ook hebben denk ik, 1/3 was hier Belg in de supermarkt en DM ( ja in duitsland) dus dat scheelt.Mandarijn schreef: zo 22 mar 2020, 11:27 Net in de stad boodschappen gedaan. Er stonden 2 auto's op de parkeerplaats. De AH leek uitgestorven. De grens is dicht en dat merken we. Wij kunnen niet tanken in België, maar de belgen kunnen ook niet meer naar de supermarkten hier. Dan zie je opeens hoe normaal het is om even de streep over te gaan voor boodschappen of tanken.
Ik ga hier ook zo de grens over, dat is hier vice versa normaal, ook met boodschappen en winkelen, op verschillende plekken loopt hier NL en DE in elkaar over, niet eens duidelijk waar de grens precies is! Ook bebouwde kom loopt zo in elkaar over.
Yes yes yes !
Hij is uit de belangrijkste rekenhulp van afgelopen decennium
https://klopapierrechner.de/
Hij is uit de belangrijkste rekenhulp van afgelopen decennium
Kaio schreef: zo 22 mar 2020, 12:02 Yes yes yes !
Hij is uit de belangrijkste reekenhulp van afgelopen decennium![]()
![]()
![]()
Geen idee wat Bierschiss is en wat unvernünftig scharf betekent ook niet. Wel de letterlijke betekenis van unvernünftig en scharf maar ik denk dat het anders is?
Ik heb beide op 1 staan dus ik kan nog 15 dagen met mijn 6 rollen pleepapier

Bierschiss= iets te veel bier gezopen de avond van tevorensam28 schreef: zo 22 mar 2020, 12:13 Geen idee wat Bierschiss is en wat unvernünftig scharf betekent ook niet. Wel de letterlijke betekenis van unvernünftig en scharf maar ik denk dat het anders is?
![]()
![]()
![]()
![]()
Unvernunftig scharf = niet zo heel verstandig te heet gekruid
danke schön
Te heet gegeten had ik gegokt evenals de bierschiss
Maar een vertaling is handig

Te heet gegeten had ik gegokt evenals de bierschiss
Maar een vertaling is handig