Even pauze, van mijn nieuwe cadeautje genieten... Even naar het tuincentrum geweest, 5 zakken potgrond voor €5, dan nog moestuinbakken bestellen en dan kom ik de isolatie wel door...
Nieuwe flesjes gekocht bij het tuincentrum, geef toe, schitterend kopje thee toch?
Enorm hiaat is natuurlijk dat er niet wordt gevraagd naar aantal personen in het huishouden, en hoeveel daarvan vrouwen zijn die menstrueren. Bij een beetje ongesteldheid gaan er toch wel wat rollen doorheen.
Enorm hiaat is natuurlijk dat er niet wordt gevraagd naar aantal personen in het huishouden, en hoeveel daarvan vrouwen zijn die menstrueren. Bij een beetje ongesteldheid gaan er toch wel wat rollen doorheen.
Goedemorgen!
Eigenlijk zou ik vandaag voor het eerst op vakantie gaan , naar Texel.
Jammer maar dat kan natuurlijk niet doorgaan, we blijven nu thuis en gaan later dit jaar.
Mag ik dan nu wat lekkers
Dit heb ik niet in 1 week geborduurd hoor .... maar ik heb nu wel meer tijd hiervoor.... heel ontspannend tussen het huishouden door ... Laatste pinguïn is nog niet af en er omheen moet ook nog veel geborduurd worden... maar ik denk dat ie voor 6 april wel af is .....