Ik ben hier nu bezig met een puzzel van 'maar' 750 stukjes met vlinders. Geen kantstukjes, 5 puzzelstukjes extra die er niet bij horen en geen voorbeeldKaio schreef: di 24 mar 2020, 09:14
Ik zag op Amazon ook de onoplosbare puzzels. De ene kant bijv allemaal katten en de andere allemaal honden, dus dubbelzijdig. Of alleen maar strand zand..... Dus als de puzzels te eenvoudig worden zijn er nog wat uitdagingen te vinden
![]()
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
De puzzel vorm van mensergerjenietdinky89 schreef: di 24 mar 2020, 10:29 Ik ben hier nu bezig met een puzzel van 'maar' 750 stukjes met vlinders. Geen kantstukjes, 5 puzzelstukjes extra die er niet bij horen en geen voorbeeldook behoorlijk onmogelijk
ook nog eentje liggen waarbij ook in de puzzel rechte randen zitten ipv alleen buitenrand
![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vorige week nog even snel twee Wasgij puzzels in de winkel gehaald.
*supportyourlocals*
Verder ben ik met het werk de boeken thuis aan het bezorgen, en heb nog genoeg (achterstallige) klusjes liggen op locatie.
Thuis ook voldoende om me niet te vervelen. Vanmiddag met een luisterboek even lekker in de zon gezeten.
Verder ben ik met het werk de boeken thuis aan het bezorgen, en heb nog genoeg (achterstallige) klusjes liggen op locatie.
Thuis ook voldoende om me niet te vervelen. Vanmiddag met een luisterboek even lekker in de zon gezeten.
- pearlsofpassion
- Moderator
Zou je kunnen feedback geven of de kwaliteit een beetje goed is?Elf schreef: di 24 mar 2020, 09:45 Wij hebben voor mijn vader en mijn schoonmoeder (80+, zeer vitaal maar wonen beiden alleen) bij de Hema een puzzel van 1000 stukjes besteld met leuke/gekke foto’s van hun (klein)kleinkinderen. Ze worden als het goed is morgen bezorgd. Ik ben zo benieuwd!![]()
Of de afdruk mooi is en vooral of het karton stevig genoeg is en niet maar een mm dik?
Ik overweeg ook zo een te kopen voor m'n broer.
Vandaag kwam de eerste puzzel binnen. De stukjes zijn niet superdik maar vlg mij wel dik genoeg om goed te kunnen puzzelen. Oma was in tranen van blijdschappearlsofpassion schreef: di 24 mar 2020, 18:49 Zou je kunnen feedback geven of de kwaliteit een beetje goed is?
Of de afdruk mooi is en vooral of het karton stevig genoeg is en niet maar een mm dik?
Ik overweeg ook zo een te kopen voor m'n broer.
We maken er maar het beste van in deze barre tijden
Even van het zonnetje genieten
En natuurlijk is het ook fijn als je de stoel voor jezelf hebt
Even van het zonnetje genieten
En natuurlijk is het ook fijn als je de stoel voor jezelf hebt
- CindyMayella
- 5-sterren

Lekker hè, dat zonnetje
???
Zonnetje is heerlijk
Ik ben ook wel blij dat de paadjes steeds minder modderpaadjes worden
Ik ben ook wel blij dat de paadjes steeds minder modderpaadjes worden
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanmorgen de broodbakmachine uit de mottenballen getrokken. Vandaag gaan we vers brood bakken. Ook ga ik vanaf vandaag tussen de middag warm eten. Ik zit toch heel de dag in de keuken kan ik net zo goed vast de oven aanzetten enzo.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Goedemorgen
Een flinke cappuccino graag! En een eggmcmuffin. Daar heb ik echt super zin in!
Een flinke cappuccino graag! En een eggmcmuffin. Daar heb ik echt super zin in!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik wil ook graag een cappuccino, maar mijn melkopschuimer is al enige tijd kapot, en tegenwoordig zijn die dingen zo duur...
Als deze crisis voorbij is, ga ik bij de blokker al mijn zegeltjes van de douwe egberts inleveren voor korting (als die wereld dan nog bestaat)
Voor nu maar een koffie met melk en een broodje kaas
Als deze crisis voorbij is, ga ik bij de blokker al mijn zegeltjes van de douwe egberts inleveren voor korting (als die wereld dan nog bestaat)
Voor nu maar een koffie met melk en een broodje kaas
Wij hebben een dolce gusto. De cappuccino van dolce zelf is te pruimen, maar de latte machiatto van starbucks is echt heel prima. Dus ook al zijn die duurder, die heb ik nu toch gekocht.Fenixjuh schreef: wo 25 mar 2020, 10:35 Ik wil ook graag een cappuccino, maar mijn melkopschuimer is al enige tijd kapot, en tegenwoordig zijn die dingen zo duur...![]()
![]()
Als deze crisis voorbij is, ga ik bij de blokker al mijn zegeltjes van de douwe egberts inleveren voor korting (als die wereld dan nog bestaat)![]()
Voor nu maar een koffie met melk en een broodje kaas![]()
Ik heb net een uurtje getuinierd. Lekker in het zonnetje. Best wel stom, ik had een aardig ritme uitgedacht, maar vandaag heb ik avonddienst en nou ben ik dus alweer van slag. En na wat gedoe gisteravond (ook ik blijk een eigenwijze moeder te hebben), heb ik daar wel even moeite mee.
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Ingepakt als een eskimo maar toch een paar uurtjes gereden. Op verlaten landweggetjes 
Een paar UURTJES??? JemigIngeborg1958 schreef: wo 25 mar 2020, 16:52 Ingepakt als een eskimo maar toch een paar uurtjes gereden. Op verlaten landweggetjes
IMG-20200325-WA0002.jpg
Hihi de grote stoere Fozzy moest naar binnen want hij vertrouwt buiten de enorme machine die de weg open haalt niet
Die ogen van hem
kijk dan daar die stomme machine!
Ik kan altijd zo in de scheur liggen om hoe hij kan communiceren met zijn kop en ogen, is ook wel een van zijn top kwaliteiten