Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Klaagtopic
Wat is een krolse kat in huis toch zalig pfff. Zeker als het een siamees is. Wat een gekrijs.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
- pearlsofpassion
- Moderator
hannabelgje schreef: zo 22 mar 2020, 20:40 Wat is een krolse kat in huis toch zalig pfff. Zeker als het een siamees is. Wat een gekrijs.
Sterkte met mevrouw. Hopelijk is het snel over.
hannabelgje schreef: zo 22 mar 2020, 20:40 Wat is een krolse kat in huis toch zalig pfff. Zeker als het een siamees is. Wat een gekrijs.
dat ben ik.nog steeds niet vergeten... wàt een feest!
Sterkte
Ik heb netelroos 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou het was eigenlijk mijn planning dat Fleur nog jaren mee zou gaan en ik geen jonge dame nu in huis zou hebben.pearlsofpassion schreef:Je hebt het zelf gewild. [emoji14]
Sterkte met mevrouw. Hopelijk is het snel over.
Maargoed. Het blijft een kat en gelukkig slapen die minimaal 20 uur per dag. Zelfs siamezen. Lol
Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje

-
src_esther
- 5-sterren

Wat een narigheid en vreselijk verdrietig. Veel sterkte.pike schreef: wo 25 mar 2020, 21:48 Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje![]()
![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach Pike wat vreselijk verdrietig! Sterkte voor jou en je familiepike schreef: wo 25 mar 2020, 21:48 Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje![]()
![]()
Oh nee, wat vreselijkpike schreef: wo 25 mar 2020, 21:48 Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje![]()
![]()
Wat vreselijk verdrietig voor jullie allemaal, hopelijk ontvangen jullie snel een gerustellend bericht over haar.pike schreef: wo 25 mar 2020, 21:48 Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje![]()
![]()
En ja, dubbel triest......zo voorzichtig geweest en nu dubbel en dwars tegen de gevolgen gaan aanlopen van dit vreselijke virus.
Heel veel sterkte gewenst
Oh wat naar.pike schreef: wo 25 mar 2020, 21:48 Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje![]()
![]()
Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Oh wat vreselijk verdrietigpike schreef: wo 25 mar 2020, 21:48 Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Wat verschrikkelijk Pike, zo enorm verdrietig. Ik wens jullie sterkte en duim dat ze er goed uitkomt.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Normaal wil je niet dat ze naar het ziekenhuis gaat, maar nu helemaal niet... Heel veel sterkte Pike....
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
-
hannabelgje
- 5-sterren

Sterkte Pike!