Welkom in het BP-café!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Welkom in het BP-café!

millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Dank jullie wel! Het gaat heel goed, is al van alle slangen etc. af, is in de kleren en monter!
Na driekwart jaar alleen maar rampspoed in de familie, eindelijk een lichtpuntje.
En ja, corona ligt overal op de loer, maar ik weiger om daarover te gaan piekeren, heb er toch geen invloed op :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Noodles is net op controle geweest bij de da. Alles was ok. Meteen Zoë besproken. Die loopt de laatste tijd niet lekker. Besloten haar voorlopig op een nsaid (onsior) te zetten om te kijken of dat verschil maakt. Ik hoop het wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Lang geleden dat ik hier ben geweest. Er is veel gebeurd. 9 maanden geleden werd bij mijn man (46) acute leukemie, AML, geconstateerd. 2 uur na bloed prikken zaten we op de seh, 12 uur later startte de chemo. 3 zware 24 uurs kuren, 4 weken ziekenhuis met continu chemo, 4 weken huis, daarna naar het lumc voor een lange en zware opname, 2 totale lichaamsbestralingen.. een acute icu opname, kantje boord, 5 dagen coma. afstotingsverschijnselen, niet eten en dus sonde..Het was nogal een achtbaan.
inmiddels zijn we 6 maanden na stamceltransplantatie. Volgende maand krijgt hij zijn t cellen (afweersysteem) van de donor, weer een nieuwe zorg erbij.
Nu met het corona virus erbij is het nog steeds een mega spannende tijd, buiten aansterken zit er helaas niet in.

Met Flowie gaat het goed. Ze reageert uiteraard wel op de ziekte van mijn man maar is verder onverstoorbaar en het enige is dat ze waakser is geworden.

Met mij gaat het, naar omstandigheden, ook goed. Virusvrij, de uitlaatservice draait nog steeds, wel met handschoenen aan. De zorgen zijn de wereld nog niet uit, maar voor nu Genieten we toch wel van dit nieuwe bonusleven.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Oh Els, wat een verhaal, wat een zorgen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen :-*
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik miste je hier ook al Els
Wat een narigheid zeg . En dan nu ook dat ellendige virus nog als je zo kwetsbaar bent
Sterkte hoor :-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Jeetje Els wat heftig.

Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat verschrikkelijk om te lezen Els, wat een zorgen, wat een angst. Ik wens jullie beiden veel sterkte toe met het verdere traject. :-*
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Jezus Els, wat een narigheid en wat een zorgen, en nu ook nog dat coronagedoe erbij... :-\
Heel veel sterkte en ik duim voor een goede afloop! :bigarmhug:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Oef, Els, dat hakt er flink in! Ik hoop dat je man er goed doorheen komt. Wel een spannende (op een niet-leuke manier) tijd voor jullie. Sterkte met alles!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Goeiemorgen allemaal!
hannabelgje schreef: do 09 apr 2020, 18:28 Noodles is net op controle geweest bij de da. Alles was ok. Meteen Zoë besproken. Die loopt de laatste tijd niet lekker. Besloten haar voorlopig op een nsaid (onsior) te zetten om te kijken of dat verschil maakt. Ik hoop het wel.

Fijn dat met Noodles alles goed is.
En hopelijk loopt Zoë straks weer als een kievit!

Jeetje wat een narigheid, Els..
Heel veel sterkte :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Jeetje Els, wat een zorgen! Heel veel sterkte samen :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Vreselijk, wat een zorgen Els :'( :-* . Ik wens je heel heeeeel veel sterkte nu en de komende tijd. Ik hoop dat je man zich hier goed doorheen gaat slaan :-* ! Gelukkig heb je (denk ik) wel wat afleiding aan je uitlaatdienst :-* , maar dat zal momenteel ook niet helemaal stressvrij zijn. Dikke virtuele knuffel!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Jeetje Els, veel sterkte! Jouw man is een zee-man toch? Dat moet, buiten alle zorgen, ook voor beide wel vreemd zijn denk ik, zo lang aan wal en bij elkaar?
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Jee, Els, wat een achtbaan! Veel sterkte voor jullie!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Els&Flow schreef: do 09 apr 2020, 21:38 Lang geleden dat ik hier ben geweest. Er is veel gebeurd. 9 maanden geleden werd bij mijn man (46) acute leukemie, AML, geconstateerd. 2 uur na bloed prikken zaten we op de seh, 12 uur later startte de chemo. 3 zware 24 uurs kuren, 4 weken ziekenhuis met continu chemo, 4 weken huis, daarna naar het lumc voor een lange en zware opname, 2 totale lichaamsbestralingen.. een acute icu opname, kantje boord, 5 dagen coma. afstotingsverschijnselen, niet eten en dus sonde..Het was nogal een achtbaan.
inmiddels zijn we 6 maanden na stamceltransplantatie. Volgende maand krijgt hij zijn t cellen (afweersysteem) van de donor, weer een nieuwe zorg erbij.
Nu met het corona virus erbij is het nog steeds een mega spannende tijd, buiten aansterken zit er helaas niet in.

Met Flowie gaat het goed. Ze reageert uiteraard wel op de ziekte van mijn man maar is verder onverstoorbaar en het enige is dat ze waakser is geworden.

Met mij gaat het, naar omstandigheden, ook goed. Virusvrij, de uitlaatservice draait nog steeds, wel met handschoenen aan. De zorgen zijn de wereld nog niet uit, maar voor nu Genieten we toch wel van dit nieuwe bonusleven.
Heel veel sterkte :-*

Plaats reactie