Levert Iherb momenteel?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Levert Iherb momenteel?
Heeft iemand onlangs nog iets van Iherb ontvangen?
Ik wil supplementen voor Xindy bestellen, maar vraag me af of die overkomen met de Corona toestand?
Ik wil supplementen voor Xindy bestellen, maar vraag me af of die overkomen met de Corona toestand?
Re: Levert Iherb momenteel?
Ja, ze leveren maar met een heleboel mitsen en maren. Zo kun je boven de xx euro niet meer kiezen om voor Post NL + invoer + belasting verzending te gaan. En zo zijn soms de lokale post bedragen super hoog (en soms heel laag) en bij de goedkoopste optie zou je zomaar je product in juli pas geleverd kunnen krijgen.
Maarrrr, uiteindelijk krijg je je spullen binnen. Ik bestel regelmatig.
Maarrrr, uiteindelijk krijg je je spullen binnen. Ik bestel regelmatig.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dus als ik PostNL kies (die optie staat er bij solgar omega 3 wel bij) en er staat levering op 14-22 mei, dan komt het ook in die week, is jouw ervaring?
Ik heb nog wel wat omega 3, maar nu ik de dosering voor haar hart ga verhogen, heb ik wel gauw meer nodig.
Als het niet op tijd komt kan ik altijd nog in NL bestellen, maar dat is dubbel zo duur
Ik heb nog wel wat omega 3, maar nu ik de dosering voor haar hart ga verhogen, heb ik wel gauw meer nodig.
Als het niet op tijd komt kan ik altijd nog in NL bestellen, maar dat is dubbel zo duur
Ja, dat is wel mijn ervaring, dat het er dan ook echt is.Eef+Stippels schreef: di 05 mei 2020, 08:45 Dus als ik PostNL kies (die optie staat er bij solgar omega 3 wel bij) en er staat levering op 14-22 mei, dan komt het ook in die week, is jouw ervaring?
Als het niet op tijd komt kan ik altijd nog in NL bestellen, maar dat is dubbel zo duur![]()
Voor hart problemen kan ik je echt aanbevelen om naar Ubiquinol te kijken trouwens.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fijn, omega 3 is besteld.
Ik had al even gezocht hier, en was
Ubiquinol al tegengekomen, dus dat heb ik gisteravond in NL besteld, zodat ze er hopelijk morgen mee kan beginnen.
Omega 3 heb ik nog, dus dat heeft minder haast.
Pfff nu maar hopen dat ze nog een tijdje mee mag ..
Ik had al even gezocht hier, en was
Ubiquinol al tegengekomen, dus dat heb ik gisteravond in NL besteld, zodat ze er hopelijk morgen mee kan beginnen.
Omega 3 heb ik nog, dus dat heeft minder haast.
Pfff nu maar hopen dat ze nog een tijdje mee mag ..
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik kon laatst PostNL niet kiezen en ben vandaag voorbij de laatste aangegeven lever dag gegaan maar misschien dat het deze week nog binnen komt?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik zie net dat je USPS ook niet meer als optie hebt bij Iherb
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik hoop voor je dat het gauw alsnog binnen komt.
Ik wacht het af, als ik het over twee weken niet heb, dan bestel ik het maar in NL.
Kost in NL 44,- per pot ipv 16,- bij Iherb (20,- incl verzending), dus ik hoop dat het lukt.
De goedkoopste optie was geloof ik local post, maar dat duurt me te lang, de tweede goedkoopste was PostNL. Of usps erbij stond weet ik niet meer. Wel DHL, dat kost iets van 11,- en dan heb je het geloof ik het snelst (wat ze aangeven).
Ik wacht het af, als ik het over twee weken niet heb, dan bestel ik het maar in NL.
Kost in NL 44,- per pot ipv 16,- bij Iherb (20,- incl verzending), dus ik hoop dat het lukt.
De goedkoopste optie was geloof ik local post, maar dat duurt me te lang, de tweede goedkoopste was PostNL. Of usps erbij stond weet ik niet meer. Wel DHL, dat kost iets van 11,- en dan heb je het geloof ik het snelst (wat ze aangeven).