dinky89 schreef: wo 13 mei 2020, 12:20
Vandaag wat meer gedaan aan styling en al stuk meer krullen. Ik ben voor nu best wel tevreden
20200513_121422.jpg
Ben alleen niet zo goed met selfies
Wat leuk, die krullen! Je staat er prima op hoor Ik loens altijd op selfies
Gister was wasdag. En waar ik gisteravond dacht dat de krul er allemaal al weer uitgezakt was na het scrunchen, viel dat vanmorgen reuze mee! Ik had mijn conditioner gemengd met citroensap even in laten werken gister én de lijnzaadgel (het is net Slimy van vroeger maar dan bruin ) in mijn haar gedaan (en op mijn zijden kussensloop geslapen ) en vanmorgen had ik echt zacht haar, best bouncy krul/slag. Vanochtend heb ik met een beetje natte handen en wat Giovanni-gel gescruncht (gister om 17 u kwamen mijn proefjes binnen) en het zit prima. Het mag van mij nog wat steviger maar het zit al veel beter dan vorige week na de wasdag
Het zo snel zien van resultaat van ingezette handelingen motiveert mij ook enorm om door te gaan Mijn zusje vroeg al of ik naar de kapper was geweest toen ik vandaag een foto stuurde Kortom, dat wordt in het vervolg wat meer tijd aan mijn haar besteden
Het wil hier nog niet helemaal, ik moet me er toch nog iets meer in verdiepen. Ik vind mijn haar vaak droog en stug. Maar ik denk dat ik teveel conditioner gebruikt heb? vandaag zit het eindelijk wel goed (en natuurlijk heb ik vandaag een vrije dag) maar ik ga gewoon even niet natmaken vanavond en dan hoop ik dat het morgen ook nog goed zit ..
Siberienne schreef:Het wil hier nog niet helemaal, ik moet me er toch nog iets meer in verdiepen. Ik vind mijn haar vaak droog en stug. Maar ik denk dat ik teveel conditioner gebruikt heb? vandaag zit het eindelijk wel goed (en natuurlijk heb ik vandaag een vrije dag) maar ik ga gewoon even niet natmaken vanavond en dan hoop ik dat het morgen ook nog goed zit ..
Droog en stug heb ik ook meer nu. En met name droog. Maar een masker helpt bij mij prima. Ik heb zondag de fructis banana food masker een uur in gehad. En veel minder droog, had het wel gewassen maar geen conditioner in.
De Kruidvat heeft ook een goede (die had ik een aantal berichten terug gepost)
Op zich zou het morgen nog kunnen maar het wordt echt pluizig nu, en morgen werken dus dat wordt toch wassen....
Een masker zou ik wel een langere tijd indoen, minimaal is 30 minuten las ik.
Vandaag wat meer gedaan aan styling en al stuk meer krullen. Ik ben voor nu best wel tevreden
20200513_121422.jpg
20200513_121422.jpg
Ben alleen niet zo goed met selfies
Ja, wat een verschil!
Ik vind het al knap dat je een selfie plaatst, dat is toch echt niet mijn ding.
constance.blokzijl schreef: wo 13 mei 2020, 21:25
Droog en stug heb ik ook meer nu. En met name droog. Maar een masker helpt bij mij prima. Ik heb zondag de fructis banana food masker een uur in gehad. En veel minder droog, had het wel gewassen maar geen conditioner in.
De Kruidvat heeft ook een goede (die had ik een aantal berichten terug gepost)
Op zich zou het morgen nog kunnen maar het wordt echt pluizig nu, en morgen werken dus dat wordt toch wassen....
Een masker zou ik wel een langere tijd indoen, minimaal is 30 minuten las ik.
Ja moet ik ook eens gaan doen, een masker kopen. Een haarmasker dan dus maar ik zag er nog steeds tegenop ons "kruidvatje" binnen te gaan, zo'n ieneminie krap winkeltje dat overvol staat...
Siberienne schreef:
Ja moet ik ook eens gaan doen, een masker kopen. Een haarmasker dan dus maar ik zag er nog steeds tegenop ons "kruidvatje" binnen te gaan, zo'n ieneminie krap winkeltje dat overvol staat...
Siberienne schreef:
Ja dat herken ik.... ik heb ook een tijdstip uitgekozen dat het niet druk was...
En ik merk dus ook echt dat mijn haar momenteel die extra voeding echt nodig heeft... vorige week masker ingehad en nu is het toch best weer pluizig terwijl in het begin van de week prima was, hoefde pas donderdag mijn haar te wassen, en was ik vrij geweest had ik vrijdag mijn haar gewassen.
Terwijl nu is het alweer meer pluis. Dus morgen maar weer een masker erin denk ik...
Alhoewel... volgende week is mijn week thuis... dus hoef ik niet zo super toonbaar te zijn natuurlijk [emoji51]
Ik heb een proefpakket met cg producten binnen... Hoewel ik nog veel van mijn super fijne shampoo heb vind ik deze toch echt te prijzig.... dus ik wil tzt kijken wat voor shampoo nog meer bij mijn haar past en overige producten. En misschien vind ik wel iets beters!
Maar oei oei wat ruikt alles zoet!
Ik heb nu een monster final wash, co-wash, conditioner, shampoo, curl Cream (met proteïne) leave-in en een masker.
Alhoewel ik denk dat ik het bij mijn banana foodmasker houd. Die ruikt veel minder zoet dat het monster en die zou ik ook als leave-in kunnen gebruiken.
Ik merk namelijk dat mijn haar echt droog is, na het masker gaat het prima tot de volgende wasbeurt met alleen conditioner, dan is het dus weer echt droog, en dus ook pluizig. Ik heb echt zo’n pluis aureool [emoji51] Dus een leave-in of zoals de curl Cream zou dan misschien kunnen helpen.
Ik heb de komende tijd in elk geval wat te experimenteren!
Dat zijden sjaaltje om mijn hoofd werd toch wel erg warm nu. Ik heb het vannacht over mijn kussensloop gelegd, daar is het groot genoeg voor en het voelde een stuk prettiger. Misschien maar een paar zijden slopen aanschaffen. Dure dingen, maar vooruit.......
Bij mijn groentetas kon ik ook 'aloë vera' bestellen...voor weinig (paar euro) en ik wist niet wat ik kon verwachten
Zit er een groot blad (zo'n 40 cm) in de tas
Helaas kan ik nergens meer terugvinden (in favorieten of opgeslagen items bij FB) wat ik er mee van plan was dus dit projectje moet nog even wachten.
Wel heb ik gevonden dat de bladeren een paar weken houdbaar zijn maar de substantie/gel er in maar een paar dagen dus dat wordt sowieso in porties invriezen en van daaruit verder kijken...
Eigenlijk wil ik op wasdag m'n Giovanni-proefjes gaan gebruiken en dan zou de Aloë Vera nog even moeten wachten anders weet ik niet wat nou wat heeft gedaan.