Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Jippieeeee ik ben jarig !
Voor iedereen taart, ik trakteer!
Gefeliciteerd!!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Basil! En wat een vrolijk taartje!
Basil schreef:Jippieeeee ik ben jarig !
proficiat met de 1-jarige Bas(il)set
de foto even in het groot dan maar
Gefeliciteerd Basil
! Wat een prachtig taartje heb je gemaakt!
- CindyMayella
- 5-sterren

Gefeliciflapstaart Basil!!!
Vandaag mn 1ste werkdag gehad... wel zwaar 8 uur lang staan als je niet meer gewend bent om zulke dagen te maken
.... maar het was leuk, gezellige collega’s etc... nu nog 2 hele dagen en een halve dag en dan weekend 3 dagen
.....
Vandaag mn 1ste werkdag gehad... wel zwaar 8 uur lang staan als je niet meer gewend bent om zulke dagen te maken
Dank je wel! Hij heeft een dieet ivm cystine blaasstenen en daar past dit in. Appelschil,banaan, bessen, braam, olijf ,amandelstukjes en eendevleesblokje.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
gefeiiciteerd met Basil!
Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook.
Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook.
Ze draaien als gekken!Siberienne schreef: ma 18 mei 2020, 20:41 gefeiiciteerd met Basil!
Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook.![]()
Oooooooh ik duim me suf!!!Siberienne schreef: ma 18 mei 2020, 20:41 gefeiiciteerd met Basil!
Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooooo....!!! Of denk ik nu helemaal verkeerd?Siberienne schreef: ma 18 mei 2020, 20:41 gefeiiciteerd met Basil!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja en nee. Er kwam iets langs in rood-witte kleuren
Mijn favo kleuren
Eén dagje te laat maar een welgemeend gefeliciteerd (met) Basil
Ik heb géén idee maar ik duim heel hard voor je!Siberienne schreef:gefeiiciteerd met Basil!