Nou wel iets meer. Het is nog niet helemaal zeker. Maar als het goed is wordt het toch ....pluk schreef: vr 22 mei 2020, 16:21 Nou, iedereen heeft inmiddels blaren op zn duimen hier, dusse...vertel.. weet je al meer ???
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Welkom in het BP-café!
Oh... wat spannend!!!Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:35 Nou wel iets meer. Het is nog niet helemaal zeker. Maar als het goed is wordt het toch ....
1280px-Flag_of_Norway.svg.png
Wanneer wordt t zekerder?
O dan had ik het toch goed geraden, 27 pagina’s terugSiberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:35 Nou wel iets meer. Het is nog niet helemaal zeker. Maar als het goed is wordt het toch ....
1280px-Flag_of_Norway.svg.png
Leuk leuk, ik blijf duimen!!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
iets kleins? ja je had helemaal gelijk dat het geen huis wasKim_S schreef: vr 22 mei 2020, 16:43 O dan had ik het toch goed geraden, 27 pagina’s terug![]()
Leuk leuk, ik blijf duimen!!
Nee dat kleine is het dus blijkbaar (nog) nietSiberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:54 iets kleins? ja je had helemaal gelijk dat het geen huis was![]()
![]()
Maar die vlag had ik ook al gepost hoor
.... geen huisSiberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:54 iets kleins? ja je had helemaal gelijk dat het geen huis was![]()
![]()
(en ik ben echt niet blond meer
- CindyMayella
- 5-sterren

Krijg vanmiddag telefoontje of ik morgen extra wil werken omdat iemand ziek is, van 06.00 tot 14 uur.... mij best
... ben voor volgende week 3 dagen ingeroosterd, maar dr wordt 1 dag geschrapt omdat ik nu extra werk, dus dan hoef ik maar 2 dagen
..... betekent wel dat ik deze week 36 uur heb gewerkt
....
Zolang ik (eerst) via het uitzendbureau wordt betaald, worden al mn gewerkte uren uitbetaald; zodra ik in vaste dienst kom, worden alle uren boven de 24 uur die ik werk, niet uitbetaald, maar da’s in te ruilen voor vrije tijd
... dus ik maak er nu maar gebruik van, die extra uren
....
Zolang ik (eerst) via het uitzendbureau wordt betaald, worden al mn gewerkte uren uitbetaald; zodra ik in vaste dienst kom, worden alle uren boven de 24 uur die ik werk, niet uitbetaald, maar da’s in te ruilen voor vrije tijd
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Eerst dit, dan moet er ook een huis komen. AldaarIna schreef: vr 22 mei 2020, 17:21 .... geen huis..... iets kleiners
...... nu begrijp ik hem nog steeds niet
![]()
(en ik ben echt niet blond meer..... OK, het is vrijdag, maar dat is dan nog steeds geen excuus voor mijn 'niet-kunnen-volgen'
)
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist 
Super gaaf!Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist![]()
(Beetje in de buurt van de Zweedse grens nog? Wie weet komen we dan nog een keertje hussen knuffelen
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist![]()
Wauw....wat super
Dat is wel heel erg spannend zeg, wat een leuk vooruitzicht ..... we gaan heel hard voor jullie duimen dat je heel snel positief nieuws krijgt
Wat enorm stoer!Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
OsloKim_S schreef: vr 22 mei 2020, 21:10 Super gaaf!
(Beetje in de buurt van de Zweedse grens nog? Wie weet komen we dan nog een keertje hussen knuffelen)
En echt hè, als dit lukt... Da’s echt een droom
Ach, Oslo is nog best te doen hoorSiberienne schreef: vr 22 mei 2020, 22:03 Osloniet echt vlakbij De grens maar wel een gave stad!
En echt hè, als dit lukt... Da’s echt een droom
Hoop zo dat het lukt! Duimduimduim