Oh dat vind ik echt super stoer! Wat gaaf!Siberienne schreef:Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
Zo leuk!Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist![]()
Wat gaaf Sib, dan duim ik nog even superhard door voor jou!Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat leuk!!constance.blokzijl schreef: vr 22 mei 2020, 14:30 Ik heb nieuw groen in huis!
En dan nu hopen dat ze het bij mij leuk vinden... ik heb makkelijke planten uitgezocht die het niet erg vinden als ze een weekje worden vergeten...
![]()
Die blauwe varens zijn zo mooi!
Wat spannend!Siberienne schreef:Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist
Hopelijk kunnen de plannen doorgang vinden!
Wat ontzettend spannend! Is het hetzelfde type werk als je nu doet?Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist![]()
Oooooh! Duimen draaien hier heel hard voor je!!Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist![]()
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik duim voor je Siberienne. En voor je jongens! Want die zullen dat Noorse klimaat wel zaaaaalig vinden. 
Ik duim voor je!Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist![]()
Spannend Siberienne!
Wat leuk! Sterkte met wachten!
Oooh wat GAAF Siberienne!!! Ik duimde al hard, dat doe ik nu harder nog!!!
Oslo lijkt me ook gaaf!

Oslo lijkt me ook gaaf!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Supergaaf! Ik hoop van harte dat het doorgaat!Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:35 Nou wel iets meer. Het is nog niet helemaal zeker. Maar als het goed is wordt het toch ....
1280px-Flag_of_Norway.svg.png
Fijn dat het waarschijnlijk Noorwegen wordt. Ik schrok even toen je het over rood-wit had en dacht dat je naar Denemarken wilde verkassen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Inderdaad!Kim_S schreef: vr 22 mei 2020, 16:43 O dan had ik het toch goed geraden, 27 pagina’s terug![]()
Leuk leuk, ik blijf duimen!!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ontzettend gaaf Siebrienne! Ik ga door met duimen 
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Anne in Zweden schreef: zo 24 mei 2020, 16:32 Inderdaad!Ik moest je even op het verkeerde been zetten toen je met de Noorse vlag kwam aanzetten. Al blijf ik het met je eens dat Zweden natuurlijk een veel beter alternatief was geweest. Maar goed, alles beter dan Denemarken.
![]()
Ja ik heb ooit een Noor bezig gehoord over de Denen.... kunnen niet skiën en niet autorijden was zijn vernietigende oordeel