Die heten toch green card ?
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Welkom in het BP-café!
In Amerika ja
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben benieuwd wat de Noorse kleur is
We gaan het zien - als volgende week mijn concrete aanbod binnen gaat komen
Oftewel; als we het eens gaan worden over het salaris - en dat denk ik wel - dan heb ik een baan in het Oslo Universitetsykehus
En dan heb ik precies 3 maanden om een emigratie te gaan regelen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zooooooo gaaaaaf! Wat ontzettend leuk en spannend en opwindend en avontuurlijk en en en! Echt geweldig! Alvast gefeliciteerd (voorzichtig en onder voorbehoud en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst en en en!Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:50 Ik ben benieuwd wat de Noorse kleur is![]()
We gaan het zien - als volgende week mijn concrete aanbod binnen gaat komen![]()
![]()
Oftewel; als we het eens gaan worden over het salaris - en dat denk ik wel - dan heb ik een baan in het Oslo Universitetsykehus![]()
![]()
![]()
En dan heb ik precies 3 maanden om een emigratie te gaan regelen![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja zeg dat wel, ik had bij mijn huidige werk een tijdelijk contract dat omgezet ging worden in vast werd me tot 3x toe beloofd, totdat vorige week ineens de mededeling kwam dat dat toch niet ging gebeuren. Om de mest bizarre Reden; ik was te zorgvuldig ... nu komt het eigenlijk wel goed uit...Anne in Zweden schreef: vr 29 mei 2020, 21:52 Zooooooo gaaaaaf! Wat ontzettend leuk en spannend en opwindend en avontuurlijk en en en! Echt geweldig! Alvast gefeliciteerd (voorzichtig en onder voorbehoud en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst en en en!)
Nee joh, in jouw vak moet je ab-so-luut wat minder zorgvuldig zijn hoor!Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:59 Ja zeg dat wel, ik had bij mijn huidige werk een tijdelijk contract dat omgezet ging worden in vast werd me tot 3x toe beloofd, totdat vorige week ineens de mededeling kwam dat dat toch niet ging gebeuren. Om de mest bizarre Reden; ik was te zorgvuldig ... nu komt het eigenlijk wel goed uit...
Wat super super gaaf dat Oslo doorgaat!!
(Nou ja zo goed als
Alvast van harte gefeliciteerd
WaaaaaaahhhhhhSiberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:50 Ik ben benieuwd wat de Noorse kleur is![]()
We gaan het zien - als volgende week mijn concrete aanbod binnen gaat komen![]()
![]()
Oftewel; als we het eens gaan worden over het salaris - en dat denk ik wel - dan heb ik een baan in het Oslo Universitetsykehus![]()
![]()
![]()
Wat gaaf!!!! Komt vast goed
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gaaf zeg!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
- Inge en Bono
- 5-sterren

Waaaah cool, van harte gefeliciteerdSiberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:50 Ik ben benieuwd wat de Noorse kleur is![]()
![]()
![]()
![]()
Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:59 Ja zeg dat wel, ik had bij mijn huidige werk een tijdelijk contract dat omgezet ging worden in vast werd me tot 3x toe beloofd, totdat vorige week ineens de mededeling kwam dat dat toch niet ging gebeuren. Om de mest bizarre Reden; ik was te zorgvuldig ... nu komt het eigenlijk wel goed uit...
Mooi moment om je horizon te verbreden en grenzen te verleggen....en dat dan gewoon heel letterlijk nemen
- CindyMayella
- 5-sterren

Gaaf!!! Hoop dat alles ook gaat lukken!!
Ohhhh nog het laatste beetje spannend, wat tof!
Te zorgvuldig in een labSiberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:59 Ja zeg dat wel, ik had bij mijn huidige werk een tijdelijk contract dat omgezet ging worden in vast werd me tot 3x toe beloofd, totdat vorige week ineens de mededeling kwam dat dat toch niet ging gebeuren. Om de mest bizarre Reden; ik was te zorgvuldig ... nu komt het eigenlijk wel goed uit...
Maar wel heel fijn dat je nu in Noorwegen in de onderhandelingsfase bent gekomen
Oooh Siberienne wat ontzettend gaaf!!!!!
Hopelijk ga je het daar enorm naar je zin hebben!
Hopelijk ga je het daar enorm naar je zin hebben!
Retteketet zeg, Siberienne!! Het gaat lukken hoor, hartstikke gefeliciteerd.