Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Gefeliciteerd. Het klinkt allemaal fantastisch
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is niet het uitzicht uit ons toekomstige tijdelijke huur huis hoor, maar klein stukje rijden en stuk omhoog wandelen en je ziet dit
Nee dat snap ikSiberienne schreef: ma 08 jun 2020, 21:33 Dat is niet het uitzicht uit ons toekomstige tijdelijke huur huis hoor, maar klein stukje rijden en stuk omhoog wandelen en je ziet dit![]()
Maar oooooh wat is het daar prachtig!!!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja dat was echt mazzel hebben. Op een site die finn.no heet gevonden, Noorse marktplaats, gesproken met de huidige huurder die ons een digitale tour gaf. Hele aardig man die ons met van alles wil helpen (hij komt uit Australië dus in het Engels wat ook wel weer makkelijk is en hij heeft vorig jaar dat hele emigratie proces doorgemaaktdinky89 schreef: ma 08 jun 2020, 21:03 Dat huis heb je er maar vlot bij geregeld![]()
Fijn dat je nu zowel werk als huis in vooruitzicht hebt![]()
Wat prachtig! Het is je van harte gegund, gefeliciteerd!
Zo dan.....dat soort speeltuintjes is wel iets fijns om naar uit te kijken
Wat super fijn dat de eerste stappen (na wat hoofdbrekers) voorspoedig gegaan zijn.
.....op naar de volgende stappen
Wat super fijn dat de eerste stappen (na wat hoofdbrekers) voorspoedig gegaan zijn.
.....op naar de volgende stappen
-
src_esther
- 5-sterren

Siberienne schreef: ma 08 jun 2020, 19:59 Stappen zetten lukt!
Goed aanbod gehad, contract is getekend en we hebben nu ook een huurhuis gevonden met tuin in de buurt van Oslo. En de huur is te betalen![]()
Ik wil jullie verder niet jaloers maken maar hier ligt het dorp waar we gaan wonen... dit is onze nieuwe ‘speeltuin’
![]()
Lekker bezig Siberienne!
Gefeliciteerd Siberienne!
Mijn neef, en zijn gezin wonen al jaren in Oslo en willen niet meer terug naar Nederland.
Mijn neef, en zijn gezin wonen al jaren in Oslo en willen niet meer terug naar Nederland.
Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie al een huis gevonden hebben en dan nog met zo'n handige ervaringsdeskundige erbij 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oh man! Ik ben heus niet jaloers hoor!
Wat een super gave plek om te wonen Siberienne! Gefeliciteerd met alles stappen die nu gemaakt zijn.
Wat een super gave plek om te wonen Siberienne! Gefeliciteerd met alles stappen die nu gemaakt zijn.
Woooow!
Fijn dat deze twee grote stappen gezet zijn!
Fijn dat deze twee grote stappen gezet zijn!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat leuk om te horen!Laika schreef: di 09 jun 2020, 07:12 Gefeliciteerd Siberienne!
Zowee, jullie gaan echt in Arendelle wonen!
https://frozen.fandom.com/wiki/File:Arendelle.png
https://frozen.fandom.com/wiki/File:Arendelle.png
Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:
IK KAN EMIGREREN!

IK KAN EMIGREREN!
MillyMol schreef: di 09 jun 2020, 19:08 Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:
IK KAN EMIGREREN!
![]()
![]()
![]()
Jeeeejjjjjjj
Ook jij nu dus maar snel alles het koffertje in en hop....onderweg naar een nieuw leven