Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Ik heb een prijsopgave gevraagd van een ietsjepietsje groter verblijf voor Valentijn. Idee van mijn lieve meneer!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
We hebben een datum voor de verhuizing. Ineens wordt het dan zo echt
Ik denk dat er binnenkort wel een verkoop topic komt
: we zijn weer eens aan het opruimen...
Ik denk dat er binnenkort wel een verkoop topic komt
Nog iets wat uitermate geschikt zou zijn voor een Etterhoun?Siberienne schreef: ma 15 jun 2020, 20:33 We hebben een datum voor de verhuizing. Ineens wordt het dan zo echt![]()
Ik denk dat er binnenkort wel een verkoop topic komt: we zijn weer eens aan het opruimen...
Hoewel, ik durf mijn Duitse auto niet op jouw oprit te zetten denk ik
Krijgt Valentijn een vriendinnetje?Kaela schreef: ma 15 jun 2020, 20:24 Ik heb een prijsopgave gevraagd van een ietsjepietsje groter verblijf voor Valentijn. Idee van mijn lieve meneer!
Nee!!!! Ik vind 1 Valentijn leuk, maar een exponentieel toenemende clup Valentijns niet!!
Nee, ik klaag steeds zo dat ik de bak niet fijn ingericht krijg. De meeste dingen die je kopen kunt zijn precies te groot, dan wil het allemaal net niet.
En als Valentijn er ooit, op een dag, over een heule lange tijd niet meer is, biedt een grotere bak ook een ruimere keuze aan mogelijke opvolger(s). Want dat ik kleine knagers blijf houden is wel duidelijk, ik vind het zoooo leuk!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kim_S schreef: ma 15 jun 2020, 20:41 Nog iets wat uitermate geschikt zou zijn voor een Etterhoun?![]()
Hoewel, ik durf mijn Duitse auto niet op jouw oprit te zetten denk ik![]()
![]()
![]()
Zou wel humor zijn !
Geen idee wat jouw Etter leuk vindt maar ik denk vooral boeken. En lezen is niet echt zijn ding denk ik?
Lezen niet, versnipperen is meer zijn dingSiberienne schreef: ma 15 jun 2020, 21:26![]()
![]()
![]()
Zou wel humor zijn !
Geen idee wat jouw Etter leuk vindt maar ik denk vooral boeken. En lezen is niet echt zijn ding denk ik?
Zal het topic in de gaten houden!
Scheelt dat de buuf tegen mij best kan roepen dat ik terug moet naar waar ik vandaan kwam
Er zat een hele leuke meneer onder de Corona-coupe die hier al weken door het huis liep.
Blij dat ik 'm geknipt heb
Blij dat ik 'm geknipt heb
Eerder deze week zijn wat spullen voor de verbouwing, koffers met kleding en een heel leuk badkamerkastje van mangohout richting Hongarije gegaan.
Ik ga er morgen achteraan! Ik heb alles ingepakt en klaargezet voor mijn vertrek naar Hongarije.
Ik heb voldoende mondkapjes gescoord voor onderweg, eten en drinken ingeslagen en desinfecterende gel. Vanavond voor de laatste keer sushi eten met dochterlief en de auto inladen. En morgen heel vroeg kan dan eindelijk de reis naar mijn (inmiddels gestripte) paleis op de heuvel aanvangen!
Ik ga er morgen achteraan! Ik heb alles ingepakt en klaargezet voor mijn vertrek naar Hongarije.
Ik heb voldoende mondkapjes gescoord voor onderweg, eten en drinken ingeslagen en desinfecterende gel. Vanavond voor de laatste keer sushi eten met dochterlief en de auto inladen. En morgen heel vroeg kan dan eindelijk de reis naar mijn (inmiddels gestripte) paleis op de heuvel aanvangen!
Alvast een hele goede reis millymol!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, MillyMol, wat gaaf! Geniet vanavond van de sushi en heel veel succes morgen!
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Goede en voorspoedige reis gewenst Millymol!
Goede reis gewenst! Kun je de vorderingen eindelijk met eigen ogen zien 
Wat heerlijk dat je eindelijk aan je avontuur kan beginnen.
Wat super leuk!!! Heel veel plezier!!!MillyMol schreef:Eerder deze week zijn wat spullen voor de verbouwing, koffers met kleding en een heel leuk badkamerkastje van mangohout richting Hongarije gegaan.