Maar ach , dan ga je even knagen en dan weer verder . Het heeft gegeten en ligt nu in coma
Vandaag Ballooerveld gelopen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Vandaag Ballooerveld gelopen
En ook vandaag flink gewandeld , zo nu en dan even met tut onder de bomen . Want op sommige stukken was het best warm
Maar ach , dan ga je even knagen en dan weer verder . Het heeft gegeten en ligt nu in coma
Re: Vandaag Ballooerveld gelopen
Ja, daar is het mooi! Ben je met vakantie?
Prachtig!
Ja , eerst heel andere plannen . Maar dat heb ik maar niet gedaan ivm Corona
De eerste middag het hele huisje gereinigd
Je weet immers maar nooit , en nu lekker genieten . Morgen weer een wandeltocht ,daarna zie ik wel . Want gezien de temperaturen . Maar ik heb juf haar kar ook mee dus we kunnen fietsen ook , of zwemmen
Prachtig stuk natuur en cultuur daar met de oude karresporen en bijzondere boomgroepen 
Heerlijk, geniet ervan samen!smulpaap schreef: za 20 jun 2020, 00:12 Ja , eerst heel andere plannen . Maar dat heb ik maar niet gedaan ivm Corona
De eerste middag het hele huisje gereinigd
Je weet immers maar nooit , en nu lekker genieten . Morgen weer een wandeltocht ,daarna zie ik wel . Want gezien de temperaturen . Maar ik heb juf haar kar ook mee dus we kunnen fietsen ook , of zwemmen![]()
- Angelique
- 5-sterren

Dat is een mooi gebied, idd wel snel warm daar.gelukkig voor jou was het gevonden watertje redelijk helder 
Het baloerveld is prachtig, wel warm, nog bij de schaapskudde gekeken?
Nee, toen ik er was waren de schapen er nietrosmin schreef: zo 21 jun 2020, 13:04 Het baloerveld is prachtig, wel warm, nog bij de schaapskudde gekeken?
Uhm hallo , ik heb ook vakantie hoor
Ik wil ook iets lekkers
Ik wil ook iets lekkers
En ook vandaag weer heerlijk gewandeld
Er was ook een stinkdier mee
Er was ook een stinkdier mee