Gevraagd: tip voor kortwerkend teekdodend middel

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Gevraagd: tip voor kortwerkend teekdodend middel

Bartje6
2-sterren
2-sterren

Bericht door Bartje6 »

Redelijk oftopic, maar dit met die band is een typische dropship-actie.
Wauw, dit zijn wel even andere prijzen dan ik heb betaald (ik had er twee besteld ook nog :-\ )...
Misschien een beetje naïef, maar ik wist niet dat deze praktijken zo bestonden. Wat een bedriegerij :???:
Ik wacht nog heel even een verder antwoord af, want tot nu toe is me gezegd dat ik die € 20 verzending plus de internationale verzendkosten voor het terugsturen niet terug ga krijgen. Daar ga ik niet mee akkoord natuurlijk.
Jullie horen nog van mij en bedankt voor dit bericht, Inge en Bono! :)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Inge en Bono schreef: za 20 jun 2020, 07:54 Redelijk oftopic, maar dit met die band is een typische dropship-actie. Jij besteld een product voor een flink bedrag, webshop besteld bij 'ome ali-express' en laat het product bij jou bezorgen. Met hele flinke winst.....Screenshot_20200620-074600.png
Tegenwoordig kijk ik bij webshops naar de levertijd, als daar staat 'verzending direct vanaf leveranciers om kosten te besparen, levertijd daardoor langer: 7-14 dagen' is het handig om even ali te checken. Je kunt bij ali ook zoeken op foto/screenshot
Dit lijkt wel heel sprekend op de verpakking van de Seresto banden zeg. Precies dezelfde blikjes. Zou dat toeval zijn?

Bij mij hebben ze nu seresto banden om, ze lijken er geen last van te hebben maar ik pluk er nog steeds wel her en der een teek af.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Mijn menforsan band bevalt tot nu toe goed. Mijn kennis heeft 1 hond met deze band en een met een seresto band.
Heeft af en toe een teek, bij beide honden.
Bartje6
2-sterren
2-sterren

Bericht door Bartje6 »

Ik kreeg zojuist bericht terug van het bedrijf: ik krijg mijn verzendkosten niet vergoed. Wat een sof :o

Bij deze een waarschuwing voor iedereen: deze DEWEL-banden zijn dus NIET natuurlijk, en er staan dus foute en misleidende teksten over op de site! Het zijn gewoon 'gifbanden' uit China!
Koop dus NIET bij HONDENMAGAZIJN.NL!
Ik voel me enorm bekocht, om het maar netjes te zeggen :cool:
Bartje6
2-sterren
2-sterren

Bericht door Bartje6 »

Ik kreeg zojuist bericht terug van het bedrijf: ik krijg mijn verzendkosten niet vergoed. Wat een sof :o

Bij deze een waarschuwing voor iedereen: deze DEWEL-banden zijn dus NIET natuurlijk, en er staan dus foute en misleidende teksten over op de site! Het zijn gewoon 'gifbanden' uit China!
P.S.
Ik zit nu dus met twee banden die ik niet ga gebruiken. Zoals eerder vermeld, had mijn hond hele nare effecten van een Seresto-band.

Vraag:
Is er iemand die deze twee banden wel wil hebben? Ik kan ze tegen verzendkosten uit Frankrijk naar je opsturen :)
Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

Bartje6 schreef: zo 21 jun 2020, 14:35 Ik kreeg zojuist bericht terug van het bedrijf: ik krijg mijn verzendkosten niet vergoed. Wat een sof :o

Ik snap dat je je besodemieterd voelt maar hoe kom je erbij dat de band niet natuurlijk en zelfs giftig is?
Bartje6
2-sterren
2-sterren

Bericht door Bartje6 »

Ik snap dat je je besodemieterd voelt maar hoe kom je erbij dat de band niet natuurlijk en zelfs giftig is?
Omdat er geen enkele indicatie op het blik staat dat het een natuurlijk product is, en er staan ook geen ingrediënten op, noch zit er een bijsluiter in, etc.
Alleen 'Made in China'.

Het ziet er voor mij net zo uit als een Serestoband daarmee, zoals Siberienne ook al zei (maar daar zat tenminste nog een bijsluiter bij).
Rakker
1-ster
1-ster

Bericht door Rakker »

Het kan toeval zijn maar sinds mijn hond groenlipmossel krijgt heeft ze geen last meer van teken. Ze krijgt 1x daags een capsule van Ph arm ox (wil niet teveel reclame maken 😉) en er zit ook wat ander spul bij in zoals kurkuma. De osteopaat denkt dat door die capsules de lichaamsgeur verandert en mijn hond nu niet meer aantrekkelijk is voor teken. Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Wauw, dat klinkt goed! Fijn!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Plaats reactie