Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Tanna schreef: wo 24 jun 2020, 22:24 Vorige week heeft mijn lief eindelijk de rijtest bij het CBR kunnen doen. Glansrijk geslaagd natuurlijk, alleen moet hij een nieuw rijbewijs en dat is dan maar 5 jaar geldig.
Vanavond voor het eerst weer in de auto, we zijn met z'n drietjes naar het bos in Drouwen geweest om te wandelen. Een klein stukje maar want zo'n eerste uitje is best vermoeiend. En ik was wel in tranen toen we richting bos reden, ik heb daar met George vanaf dat ze 2 was gewandeld als we met vakantie waren en sinds we hier wonen zijn we er natuurlijk ook heel vaak geweest. De eerste keer zonder haar in de auto, de eerste keer dat Ivy alleen op de achterbank lag, de eerste keer daar wandelen zonder George..........
Maar vooral de eerste keer dat we weer samen in onze auto zaten sinds eind september. Een wonder als je bedenkt dat mijn lief de ambulance in werd geschoven zonder enige hoop dat hij het ziekenhuis levend zou halen. :daisy:
Wat fantastisch dat hij weer kan en mag rijden!!! Zó blij voor jullie :-*
Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

Wat heerlijk Tanna dat jullie wereld weer een stukje groter geworden is.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Tanna schreef: wo 24 jun 2020, 22:24 Vorige week heeft mijn lief eindelijk de rijtest bij het CBR kunnen doen. Glansrijk geslaagd natuurlijk, alleen moet hij een nieuw rijbewijs en dat is dan maar 5 jaar geldig.
Vanavond voor het eerst weer in de auto, we zijn met z'n drietjes naar het bos in Drouwen geweest om te wandelen. Een klein stukje maar want zo'n eerste uitje is best vermoeiend. En ik was wel in tranen toen we richting bos reden, ik heb daar met George vanaf dat ze 2 was gewandeld als we met vakantie waren en sinds we hier wonen zijn we er natuurlijk ook heel vaak geweest. De eerste keer zonder haar in de auto, de eerste keer dat Ivy alleen op de achterbank lag, de eerste keer daar wandelen zonder George..........
Maar vooral de eerste keer dat we weer samen in onze auto zaten sinds eind september. Een wonder als je bedenkt dat mijn lief de ambulance in werd geschoven zonder enige hoop dat hij het ziekenhuis levend zou halen. :daisy:
Wat super fijn voor jullie! Weer een stukje vrijheid terug :cool:
En ook heel begrijpelijk dat de eerste keer zonder George het extra emotioneel maakt :-*
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Het is een neutraal moment maar past zeker niet in de klaag;

Ik ga vandaag kamperen! :D :D Ik ben maandag pas terug.

Het enige is dat ik me schuldig voel tov vooral Lea. Ze is 18 en mn huis is zo heet. Dan ontvlucht ik mn huis en zitten lea en siepie nog in de hitte. Dat vind ik naar. En ik heb goede oppas hoor; vanaf 15u komt er iemand voor de katten een paar uur vandaag. Morgen komt zij in mijn huis studeren de hele dag, zaterdag komt er even iemand anders voor de katten die ook de tijd neemt en zondag en maandag is zij er weer een paar uur tot de hele dag studerend.. Dus heel zielig zijn ze niet maar ik vind het sneu vanwege de hitte en mijn angst dat lea doodgaat in deze warmte. Ze is wel 18 ondertussen.
En naar ook, ik ga voor het eerst alleen, zonder ziva, kamperen.

Maar goed, over het algemeen ben ik best blij dat ik ga kamperen hoor. :D :D
Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

sam28 schreef: do 25 jun 2020, 08:15 Het is een neutraal moment maar past zeker niet in de klaag;

Ik ga vandaag kamperen! :D :D Ik ben maandag pas terug.

Het enige is dat ik me schuldig voel tov vooral Lea. Ze is 18 en mn huis is zo heet. Dan ontvlucht ik mn huis en zitten lea en siepie nog in de hitte. Dat vind ik naar. En ik heb goede oppas hoor; vanaf 15u komt er iemand voor de katten een paar uur vandaag. Morgen komt zij in mijn huis studeren de hele dag, zaterdag komt er even iemand anders voor de katten die ook de tijd neemt en zondag en maandag is zij er weer een paar uur tot de hele dag studerend.. Dus heel zielig zijn ze niet maar ik vind het sneu vanwege de hitte en mijn angst dat lea doodgaat in deze warmte. Ze is wel 18 ondertussen.
En naar ook, ik ga voor het eerst alleen, zonder ziva, kamperen.

Maar goed, over het algemeen ben ik best blij dat ik ga kamperen hoor. :D :D
Geniet er van :-*

Ook als je thuis zou blijven was het heet geworden in je huis.
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Dat klopt, maar dan hadden we samen dit leed kunnen dragen ;D Maar voel me wel wat egoïstisch dat ik vertrek en zij thuis moeten blijven.
Oke, ik ben een beetje raar. ::) ;D
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Wat geweldig dat dat weer kan Tanna!

Veel plezier met kamperen Sam!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Wat fijn Tanna ,weer een stukje vrijheid .maar ook plezier samen . :-*
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Niet schuldig voelen Sam.
Als er 1 dier ontzettend goed tegen warmte kan is het wel een kat.
OK, de ene wat beter dan de andere, maar toch, in het algemeen vinden ze dat prima. Weet je wel dat er katten onder/naast een brandende kachel gaan liggen? Gekke beesten zijn het.
En ik vermoed dat je wel voldoende fris water en koelere plekjes hebt zodat ze kunnen kiezen? Misschien een plekje met een briesje achter een horraam? Dat vinden ze ook vaak heerlijk.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Hier liggen de katten met dit weer gewoon buiten in de zon te bakken hoor. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen.

Tanna super zeg! Knap van je man!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

pearlsofpassion schreef: do 25 jun 2020, 09:53 Niet schuldig voelen Sam.
Als er 1 dier ontzettend goed tegen warmte kan is het wel een kat.
OK, de ene wat beter dan de andere, maar toch, in het algemeen vinden ze dat prima. Weet je wel dat er katten onder/naast een brandende kachel gaan liggen? Gekke beesten zijn het.
En ik vermoed dat je wel voldoende fris water en koelere plekjes hebt zodat ze kunnen kiezen? Misschien een plekje met een briesje achter een horraam? Dat vinden ze ook vaak heerlijk.
Ik heb geen ramen die open kunnen. Alleen een deur. En omdat ik op de begane grond woon kan die niet open snachts of als ik weg ben.
Verder komt het goed met water en oppas. Ik kreeg al foto's en siepie is zojuist zeiknat geborsteld, dat vind ze lekker.
IMG-20200625-WA0008.jpg
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Dat gaat goed bij jou thuis!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Gisteravond enorm balen dat we goede fototoestel niet bij ons hadden.
Dit omdat we een roerdomp zagen die zich rustig voor het riet stond te wassen in het avondzonnetje :D
IMG_0787 bewerkt.jpg
IMG_0787 bewerkt.jpg (127.68 KiB) 2108 keer bekeken
In het midden van de foto op het plateau voor het riet staat hij. Volgende keren toch maar iedere keer de spiegelreflex met goede lens mee zodat we fatsoenlijke foto kunnen maken ::) Deze is namelijk uit grotere foto gesneden waardoor hij niet bepaald scherp is.

Daarnaast moest ik wel glimlachen toen er daarna andere mensen bij uitkijkpunt kwamen en helemaal enthousiast werden over een zilverreiger in de verte terwijl die roerdomp dichtbij duidelijk zichtbaar zat. Die zagen en herkenden wij al zonder verrekijker maar die andere mensen met verrekijker blijkbaar niet.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Wow Dinky wat gaaf om te zien!
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Een roerdomp, wat gaaf! Zilverreigers zag ik vroeger (bijna) nooit, nu zijn ze hier de laatste jaren meer en meer en zie ik ze dagelijks.

Plaats reactie