Ja ,opgestaan
Vandaag Ballooerveld gelopen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vandaag Ballooerveld gelopen
Wie iets verstopt die heeft weer wat
Het monster rende naar hetzelfde strandje
Want daar heb ik mijn schat zorgvuldig in het struikgewas verstopt
En ja hoor , de schat lag er nog
Het monster rende naar hetzelfde strandje
Want daar heb ik mijn schat zorgvuldig in het struikgewas verstopt
En ja hoor , de schat lag er nog
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat is Drenthe toch mooi hè!
Ik ben na 20 jaar nog steeds blij dat we hier zijn gaan wonen.
Hoop dat je een fijne vakantie gehad hebt!
Helemaal met je eens!-Annemarie- schreef: za 27 jun 2020, 16:16 Wat is Drenthe toch mooi hè!Ik ben na 20 jaar nog steeds blij dat we hier zijn gaan wonen.
Drenthe verveeld mij nooit-Annemarie- schreef: za 27 jun 2020, 16:16 Wat is Drenthe toch mooi hè!Ik ben na 20 jaar nog steeds blij dat we hier zijn gaan wonen.
Zeker nu in het voorjaar is het zo mooi overal . Het was op de fietspaden soms best druk , ik heb dus niet gefietst. Wandelen ging prima , ik kwam soms 1 of 2 wandelaars tegen . Ook op het hondenstrand in Ellertshaar was het rustig .sommige terrassen waren druk , anderen juist heel rustig . Dus het was gezien Corona goed te doen . Toch even lekker weg , mooi weer gehad en heerlijk gewandeld . En gister weer naar huis gegaan . En Thara heeft veel geslapen vandaag
Maar goed dat je weer thuis bent, anders had je ook in flink noodweer gezeten, omgewaaide bomen en al.
Nou idd . Ik las het .Tanna schreef: zo 28 jun 2020, 00:13 Maar goed dat je weer thuis bent, anders had je ook in flink noodweer gezeten, omgewaaide bomen en al.
Hier in NH wel flink regen , maar verder geen omgewaaide bomen
Thara had trouwens erg veel teken in Drenthe. Bij haar onderste ooglid , haar schaamlip . Het was echt vreselijk ,ik ben niet snel van grijpen naar gif .maar ik heb uiteindelijk maar iets gekocht .zo pijnlijk en zielig ,juist bij ogen ,tepel enz
Prachtig hè daar!