Hebben jullie tips voor vakantiehuisjes op Texel met 2 honden voor een midweekje (september of zo) ?
Liever niet op een park.
We zouden graag toch een paar daagjes heerlijke rustige (qua mensen) zeewandelingen mee willen pikken did jaar
tips vakantietje Texel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- elvira.kloek
- 2-sterren

Re: tips vakantietje Texel
Ik heb net geboekt, begin september, en tijdens mijn zoektocht schrok ik heel erg van de prijzen. En dan wat er nog bij komt voor schoonmaakkosten, handdoeken,beddengoed ect, zo komt er zo een paar honderd bij. Normaal ga ik naar Groot-Britannië en dan zijn de kosten voor een huisje vast en komt er hooguit wat voor de honden bij. Uit eindelijk ben ik bij Avanti terecht gekomen, weliswaar een park, wat ook niet mijn voorkeur heeft, maar het is niet zo groot en hondvriendelijk. Ik kan dus niet zeggen hoe het er is, dat is afwachten.
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Van heel veel verhuurders in NL is "helemaal spontaan" de prijs verhoogd ;-)
Dus ook in het tussenseizoen zal het "bingo" zijn.
Probeer 't 's bij Tessels Onderdak, via de vvv of en dan moet je geluk hebben, Marktplaats!
Suzanne
Dus ook in het tussenseizoen zal het "bingo" zijn.
Probeer 't 's bij Tessels Onderdak, via de vvv of en dan moet je geluk hebben, Marktplaats!
Suzanne
- pearlsofpassion
- Moderator
Texel is zowiezo al ontzettend duur vind ik...
Ik hoor inderdaad van meerdere kanten dat prijzen enorm zijn gestegen in Nederland. Ook iemand die twee nachtjes op Ameland wilde zijn en 550 euro kwijt zou zijn voor hotel 
Ja ik vond het ook al zo duur. Lag niet aan mij dus
Het is altijd een dingetje om met meerdere honden iets te vinden . Heel veel gaan van 1 hond uit, en anders in overleg. En dan zie ik het altijd voor me , welk ras? Eh wat?
Nou ....
Maar ik zal het kleine park ook in heroverweging nemen, dat is inderdaad niet groots, en hondvriendelijk en eh betaalbaar!
En ook dank voor de andere tips, ik ga eens kijken
Het is altijd een dingetje om met meerdere honden iets te vinden . Heel veel gaan van 1 hond uit, en anders in overleg. En dan zie ik het altijd voor me , welk ras? Eh wat?
Maar ik zal het kleine park ook in heroverweging nemen, dat is inderdaad niet groots, en hondvriendelijk en eh betaalbaar!
En ook dank voor de andere tips, ik ga eens kijken