constance.blokzijl schreef: do 02 jul 2020, 09:55
Balen dat je wasdag niet goed ging! En wassen met een co-wash? Red dat de boel nog een beetje??
Ik ben te zuinig merk ik [emoji51] na de was dag kan ik er wat meer krullencreme en gel ingooien dan is het de dagen erna minder pluizig, die pluis die je hebt na het slapen zeg maar.
Ik heb pluis geaccepteerd, als ik tenminste ook nog krul erbij heb
Ik las in een FB groep dat Betty's Aloë Vera-gel heel goed helpt tegen pluis, verkrijgbaar bij de Kruidvat.
Ik ben ook voorzichtig met wat ik erin doe hoor...erbij kan altijd nog! Eigenlijk staat het me tegen om er én leave-in én mousse én gel in te doen...vroegâh had ik krullen met alleen haren wassen en nog iets van versteviging (bier

)
Eigenlijk zoek ik nog een krullencrème/iets wat de krul activeert...het is er wel maar komt er niet echt uit...ja, met de gel maar in de loop van de dag zakt het uit.
Van de mousse heb ik nu wel volume (en jeuk

) en de lijnzaadgel was ik vergeten, die heb ik pas na het wassen staan maken.
Toen wilde ik de lijnzaadgel invriezen maar er was weinig plek in het invrieslaatje...en dacht ik 'o, laat ik die 'matige' (want niet genoeg hold) havermout-lijnzaadgel eruit gooien'.
Ik had daar niet zo veel van gemaakt, dacht ik

, maar er lagen wel 3 ijsklontzakjes met 'wit spul' dus hup! die laten ontdooien in de gootsteen en leeggeknepen, wat een geslieber
Tot ik eergister weer iets las over aloë.........vera........en me een licht opging
Dat hele aloëblad wat ik heb staan slachten en wat ik met veel pijn en moeite (want reuzeglibberig) in ijsklontzakjes heb gekregen heb ik dus weggegooid

Niks aan te doen...maar weer aan een nieuw Aloëblad zien te komen...