Wat snoept de hond graag ?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hier zijn toch wel een aantal dingen waar de freule graag van mee snoept
En dan liefst zoals de butler het ook eet :biggrin2:
Aardbeien , maar dan ook op een beschuitje graag
Nootjes , maar dan net als jij uit de verpakking . Maar dat mag niet , >:(
Uhmm ben je appeltaart aan het bakken ::)
Zit te wachten bij de oven :biggrin2:
Vergeet je de slagroom niet :D
En natuurlijk ijsjes :D maar dan wel mn eigen ijsje graag ::)
Kefir ook jammie , maar wel uit een beker en niet in mijn bakje
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Re: Wat snoept de hond graag ?

Bericht door Kim_S »

Tomaat, komkommer, appel, sinaasappel, mandarijntjes, walnoten, wortels, en alles wat met yoghurt te maken heeft. Aardbeien, frambozen en bramen eet hij buiten zo van de struiken ::)
En het schuim van cappuccino kun je ook niet onbeheerd in je kopje laten staan :biggrin2:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Yoghurtbakje/-emmertje leeglikken...stukje kaas (flintertje hoor), stukje worst (als éen van de 3 medicijn verstopt krijgt krijgen de andere 2 ook een fliebertje worst), alle 3 een nootje (hazelnootje/halve walnoot), en Joep is gek op wortel en banaan!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Lola lust alles wat wij eten... en krijgt tegenwoordig op d’r oude dag ook bijna overal wel wat van. Banaan pikt ze af als ze de kans krijgt (dat is dus opletten want buiten lopen ook nog wel eens kindjes met banaan [emoji85]) fruit wordt hier ook van de struiken gestolen door haar. Ik weet nog een jaar of 7 terug hadden we voor het eerst aardbeitjes in de tuin en we begrepen maar niet waarom we nooit rode aardbeien kregen, zo raar! Maar ja wij na het eten altijd druk opruimen en rommelen en dan stond de schuifpui open, sloop ze naar buiten en stond dan alle rijpe aardbeien weg te struinen Hahaha.

Harry lust niet veel; maar kaas veroorzaak een waterval aan kwijl.... en dan alle kaas; blauwschimmel, brie, gewone kaas..... en een stukje (korstje) brood blieft meneer ook wel. Een likje yogurt of kefir ook en verder is alles bleh en houd hij de kaken stijf op elkaar...
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Hier heb ik ooit een zachtgekookt eitje nadat ik het had afgepeld, uit mijn handen laten vallen. Honyx stond erbij. Het ei heeft de grond niet gehaald, ik heb Honyx niet zien kauwen of slikken. Het ei was gewoon ineens weg :o ;D
Verder weten ze precies wanneer ik de kaas uit het zakje haal en ligt er aan weerszijde van mijn bord plotseling een beauçeronhoofd op tafel met grote starende ogen... (Tja ze zijn nu eenmaal niet de kleinste ::) )
Kefir is hier ook jammie en fruit :D Eigenlijk lusten ze alles wel wat wij ook eten :biggrin2:
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Hier twee vuilnisbakken die alles zouden willen eten wat wij eten (......en ook alles wat wij niet eten :puke: )

Toen ik vanochtend even bij mijn bak yoghurt met verse aarbei en granola wegliep dachten zij schijnbaar dat ik het niet lustte en wilden mij best helpen...... 2 witte yoghurtneuzen en een baas zonder ontbijt tot gevolg ::)

Maar van hun 'niet eigen eten' zijn de grootste favorieten hier kale spaghetti, kaas en biologische winterpeen (hij moet wel biologisch zijn want anders vreten ze hem niet :biggrin2: )
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Saar lust alles... die leeft om te eten ;) :D .. waar eten is, is Saar..... Appie lust niet alles... zo at hij altijd komkommer, maar dat moet ie niet meer...
Saar weet ook altijd wanneer er een appel wordt gegeten, dan is ze als de kippen erbij... oh, en idd kaas.... ze weten beiden wanneer ik de kaas open maak ;D .....
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Yoghurt en kaas bij beiden en ijs!

En voor Spot staan alfalfa, worteltjes en sla ook hoog in de top tien

Voor Shadow; noten!! Pinda, walnoot, amandel. Allemaal goed. En helaas ook chocolade, moeten we echt mee opletten bij meneer.

(En hun gewone eten is ook altijd goed, kan me niet heugen dat ze iets niet lusten)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Juf eet ook heel graag brokken en gore hondenkoekjes . Mijn vorige viertal wilde dat niet eens aan pakken
Groot inkopen doe ik voor haar nooit
Gans , haas , fazant ,ree . Soms eet ze het op . Maar ze haalt er ook haar neus voor op
Patrijs eet ze momenteel weer wel
Zo slaat ze ook weleens een dag over ,en eet niets . Dan krijgt ze ook geen snack
Zou ik een bak brokken neer zetten dan zou ze bij wijze van dansen van blijdschap :P
Met groente is ze ook selectief , hmm zit er iets smerigs door , dan eet ik dat echt niet
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

smulpaap schreef: zo 12 jul 2020, 10:00 Juf eet ook heel graag brokken en gore hondenkoekjes . Mijn vorige viertal wilde dat niet eens aan pakken
Groot inkopen doe ik voor haar nooit
Gans , haas , fazant ,ree . Soms eet ze het op . Maar ze haalt er ook haar neus voor op
Patrijs eet ze momenteel weer wel
Zo slaat ze ook weleens een dag over ,en eet niets . Dan krijgt ze ook geen snack
Zou ik een bak brokken neer zetten dan zou ze bij wijze van dansen van blijdschap :P
Met groente is ze ook selectief , hmm zit er iets smerigs door , dan eet ik dat echt niet

Erg hé....die dames hier ook, die staan een dansje te maken als hun doodle-vriendin hier logeert en ik eten ga maken
Als ik dan in haar brokkenton duik staan er maar 2 bij te kwijlen.....en dat zijn die van mij :boxed: ..... daar doe je dan zo je best voor met je zelfsamengesteldetopmaaltijden :cry2:

Plaats reactie