Zijn er hier ook F1 fans??

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

En zo ja, wie of welk team is je favoriet?

Ik volg zelf al heeeeel lang de F1, al sinds de jaren 90... ‘Vroeger’ samen met m’n vader, die vreselijke race met Ayrton Senna zaten we samen op de bank...
Jos Verstappen binnen zien komen, grindbakken zien rijden [emoji6] en live gezien in Hongarije...

Zelf altijd McLaren als 1 van de favoriete teams gehad, dus super leuk hoe goed ze het nu weer doen....

En natuurlijk is het echt leuk om een Nederlander weer mee te zien doen. Maar een beetje gehypt is hij inmiddels wel....

En nu 3e race van dit seizoen, een gek seizoen een raar seizoen! Een waarvan RedBull dacht dat ze goed zaterdag maar oi oi....
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Re: Zijn er hier ook F1 fans??

Bericht door Kim_S »

Uhhhhhh nee :P :biggrin2:
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Kim_S schreef:Uhhhhhh nee :P :biggrin2:
Ik ben ook bang dat ik de enige ben hoor [emoji85] niet veel dames zijn gek op snelle auto’s haha.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

constance.blokzijl schreef: zo 19 jul 2020, 15:09 Ik ben ook bang dat ik de enige ben hoor [emoji85] niet veel dames zijn gek op snelle auto’s haha.
Op zich heb ik niks tegen snelle auto’s :cool:
Maar doe mij maar voetbal :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

constance.blokzijl schreef: zo 19 jul 2020, 15:09 Ik ben ook bang dat ik de enige ben hoor [emoji85] niet veel dames zijn gek op snelle auto’s haha.
Ik vind het best leuk. Maar ik weet er niet veel van. Mijn meneer is groot autosportfan. We zijn al meerdere keren naar de DTM geweest en naar Champcar op Assen. Dat was heel gaaf. En hij is met zijn broer meerdere keren naar Spa geweest, maar dan ging ik niet mee.

Ik kijk vaak wel mee. Ik vind Max leuk, omdat hij met lef rijdt en vaak spannende inhaalacties heeft. Maar ik heb verder niet echt een favoriet ofzo.

De start net was al lekker spannend, vorige week zijn we afgehaakt, toen vonden we het saai.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ik kijk ook wel, mee met meneer. Ik vind het wel ontspannend. Gezien mijn woonplaats (Limburg) kan ik maar beter voor Max zijn :biggrin2:

Maar heb een zwak voor Ricciardo
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

En nu is Ziggo eruit gevlogen dus hebben we helemaal geen beeld meer. Ik denk dat er her en der wat gevloekt wordt nu ;D
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Ik volg het een beetje.
Maar niet dat ik een favoriet team heb. Wel sommige rijders die ik leuk vind.

Vrienden van ons (en dooppeter van onze Vincent) zijn autofreaks, zowel de man als de vrouw. Die volgen het enorm (blijven vb thuis om een belangrijke wedstrijd live te kunnen zien). En dan pik je dat wel een beetje op.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Siberienne schreef: zo 19 jul 2020, 15:42 En nu is Ziggo eruit gevlogen dus hebben we helemaal geen beeld meer. Ik denk dat er her en der wat gevloekt wordt nu ;D
Wij kijken altijd via de Duitse RTL!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Kaela schreef: Wij kijken altijd via de Duitse RTL!
Oh vreselijk vind ik dat! De reclames tussendoor...
Daarom heb ik de ziggo go op mijn telefoon staan, kan ik op vakantie ook via ziggo kijken.
Jack Plooij mag van mij wel per direct weg hoor, ik vond Alard Kalff heel veel beter als pit reporter....

En hier is het wel andersom; mijn meneer moet met mij meekijken... of niet als hij geen zin heeft [emoji6]
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

yep hier!
ik kijk het sinds midden jaren 90, Schumacher/Hakkinen tijdperk maar heb het ook jaren maar zijdelings gevolgd
andere klasses kijk ik eigenlijk nauwelijks, wel 2x naar de DTM op Zandvoort en 1x naar Le Mans geweest.
Vooral het laatste is wel echt een belevenis.

en zit nu de race PiP te kijken :biggrin2:
heb sinds dit jaar een abbo op F1 TV want ik werd echt niet goed van dat commentaar op Ziggo :-X dus nu het SkySports commentaar
daar hebben ze tenminste niet de neiging om elke race weer DRS uit te leggen ::)
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Je bent niet te enige. Al vanaf kleins af aan f1 kijker.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

constance.blokzijl schreef: zo 19 jul 2020, 15:48 Oh vreselijk vind ik dat! De reclames tussendoor...
Daarom heb ik de ziggo go op mijn telefoon staan, kan ik op vakantie ook via ziggo kijken.
Jack Plooij mag van mij wel per direct weg hoor, ik vond Alard Kalff heel veel beter als pit reporter....

En hier is het wel andersom; mijn meneer moet met mij meekijken... of niet als hij geen zin heeft [emoji6]
Ja de reclames zijn wel wat irri. Maar niet zo irri als Alard Kalff, daar kunnen wij dan weer niet zo goed over.
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Ja ik en manlief. Wij kijken altijd, zelfs als we op vakantie in het buitenland zijn.
Wij zijn beiden voor Max en ook wel voor Ricardo.

Het is mij met de paplepel ingegeven, ik keek altijd samen met mijn vader.
Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

Wij zijn in 84 en 85 bij de formule 1 races op Zandvoort geweest. Ik was fan van Elio de Angelis (prachtige naam toch?) van team Lotus (omdat de auto zo mooi was ;) )
Ik herinner me nog het geluid van de langsrazende auto's, kippenvel :cool: :cool:
De liefde is bekoeld na verloop van tijd.

Plaats reactie