Ina schreef: za 25 jul 2020, 18:33
Tandjes

..... die kruimel heeft het beter voor elkaar als de gemiddelde student
Super gaaf
Hahaha ja het is haast een beetje overdreven he
@PoP die plateaus zijn eigenlijk voor traliekooien, met bevestiging aan de zijdes. Ik heb die haken eruit gehaald en meneer heeft de pootjes er onder gemaakt van hout dat we nog hadden. Ik vind het super leuk geworden. Speels door de vorm en ik heb nu de plateaus, twee huisjes en het plankje wat het hoge deel zaagsel tegenhoudt van hetzelfde type. Dat vind ik een leuk geheel vormen.
Gerbils zijn wel van het knagen he. Dat doet Valentijn totaal niet. Scheelt een hoop, ik doe overal heel erg lang mee.
Ik snap wel dat je liever weer groter wilt. Toen ik de vorige bak uitzocht, heb ik over 100*40cm getwijfeld. Nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, want dan had ik deze stap waarschijnlijk niet genomen.
Een goede kast er onder is wel belangrijk, het weegt best wat. Als je kastje nu als zucht en steunt, zal een grotere bak niet makkelijk gaan. Wij komen er nu alleen achter dat de kast doorgezakt is en er dus over het grootste deel geen steun is. Dat is niet goed. Misschien met er een plank tussen ofzo. Maar nu hij vol is kan ik hem niet meer helpen tillen, dus maar even nadenken wat te doen en wachten tot ik of iemand die toevallig op visite komt kan helpen tillen.
Ik heb net een uur voor de bak gezeten, kijken naar Valentijn. Nu slaapt ie en meestal laat ie zich dan een hele tijd niet zien. Moe van al die indrukken!