Mijn meneer ook niet
Opruiming - mogen nog wat dingen gratis weg
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Opruiming - mogen nog wat dingen gratis weg
Inderdaad, blij!!!!Siberienne schreef: wo 05 aug 2020, 11:56 Er is hier zojuist 1 zwaar beladen auto vertrokken. Kim kan een verhuurbedrijfje gaan beginnen![]()
Oftewel; het is gelukt om alles erin te krijgen.
Kim blij, wij blij, Tanna straks blij !
Inmiddels van ik dus alles uit het topic kwijt! Lang leve barfplaats
En lang leve Barfplaats, dat zeker. Plaats je een terloopse opmerking, ben je zomaar twee schattige stoeltjes rijker.........dank je wel!!!
Kim ook heel erg bedankt, we moeten nog even zien hoe we het verder gaan regelen
Jaaaaaaa het paste er gewoon allemaal in!!!
Nu zitten we lekker aan een bakkie in Nijmegen, even pauze.
Ik gok dat we laat thuis zijn vanavond, dus morgen maar uitladen.
Tanna, pb je mij je adres, en of het okee is als ik de stoeltjes morgen bij je af kom leveren?
Tanna, pb je mij je adres, en of het okee is als ik de stoeltjes morgen bij je af kom leveren?
Tuurlijk! Ik heb je een pb gestuurd.Kim_S schreef: wo 05 aug 2020, 13:26 Jaaaaaaa het paste er gewoon allemaal in!!!![]()
Tanna, pb je mij je adres, en of het okee is als ik de stoeltjes morgen bij je af kom leveren?![]()
Siberienne schreef: wo 05 aug 2020, 12:46 Mijn meneer ook nietdus ik vond het wel leuk dat Kim en ik dat toch mooi wel voor elkaar kregen
![]()
![]()
Wat een enige stoeltjes, Siberienne. Heel blij mee!!!!
En een gezellige ochtend met Kim. We hadden de hele dag wel door kunnen kletsen volgens mij. Dat gaat nog een keer vervolgd worden!
Barfplaats, wat een uitvinding
. Leerzaam, gezellig en wat een leuke ontmoetingen met allerlei mensen in de loop van de jaren met zelfs een vriendschap als gevolg.
En een gezellige ochtend met Kim. We hadden de hele dag wel door kunnen kletsen volgens mij. Dat gaat nog een keer vervolgd worden!
Barfplaats, wat een uitvinding
Nou, precies dat!
Ze vroegen zich thuis al af waar ik toch bleef
Was super gezellig, en ik kom zeker nog eens langs
Ze vroegen zich thuis al af waar ik toch bleef
Was super gezellig, en ik kom zeker nog eens langs
Kim_S schreef: do 06 aug 2020, 18:53 Nou, precies dat!
Ze vroegen zich thuis al af waar ik toch bleef![]()
![]()
Was super gezellig, en ik kom zeker nog eens langs![]()
Leuk, zeker doen!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Tanna schreef: do 06 aug 2020, 18:50 Wat een enige stoeltjes, Siberienne. Heel blij mee!!!!
Barfplaats, wat een uitvinding. Leerzaam, gezellig en wat een leuke ontmoetingen met allerlei mensen in de loop van de jaren met zelfs een vriendschap als gevolg.
Wat leuk om te lezen! Waar een nood oproep als je van je stoeltjes af moet al niet toe kan leiden
Met aanrechtbladen en stofzuigers is het ook altijd gelukt om een nieuw baasje te vindenSiberienne schreef: do 06 aug 2020, 19:18 Wat leuk om te lezen! Waar een nood oproep als je van je stoeltjes af moet al niet toe kan leiden![]()
De kast van 2 meter, en de stoeltjes kunnen nu ook wel aan het lijstje BP beroemdheden worden toegevoegd denk ik