Aaah je hebt een newf ontmoet
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaine

Ooooooh fantastisch!!!Siberienne schreef: vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaine![]()
![]()
![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, ik snap er niks van maar heb het kaartje ‚tig keer bekeken en het is toch echt zo
Frankrijk is wel rood geworden en Tsjechië ook. Belgie was al rood. Duitsland, Denemarken en Nederland zijn nog groen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ze weten dat er hoog bezoek komt, blijkbaar.Siberienne schreef: vr 07 aug 2020, 15:33 Ja, ik snap er niks van maar heb het kaartje ‚tig keer bekeken en het is toch echt zo
Frankrijk is wel rood geworden en Tsjechië ook. Belgie was al rood. Duitsland, Denemarken en Nederland zijn nog groen.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Anne in Zweden schreef: vr 07 aug 2020, 15:39 Ze weten dat er hoog bezoek komt, blijkbaar.Wat fijn dat jullie plannen niet door de war worden geschopt!
Noorwegen scherpt wel aantal andere regels aan. Geen alcohol meer na 24 uur, iedereen die uit rood gebied komt mondkapje gedurende de hele reis naar thuis en mondkapjes op drukke plekken in OV. Heb toch nog maar wat van die uitwasbare-met-los-filter gekocht. En ik maar denken dat we in het enige land zonder mondkapjesgedoe gingen wonen
Siberienne schreef: vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaine![]()
![]()
![]()
Ik heb gedurende de jaren ook een heel aantal mensen gezien en leren kennen.
Dat was altijd leuk en gezellig!
@Siberienne;

@Siberienne;
Wat fijn!!!!!!!!! Echt top!!!!!!!!!!!Siberienne schreef: vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaine![]()
![]()
![]()
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, Siebrienne, wat ontzettend fijn! Succes met de emigratie!
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Wat een geruststellende gedachte sibirienne
Fijn dat alles volgens plan kan
Fijn dat alles volgens plan kan
Pffff, gelukkig zeg! Top!!Siberienne schreef: vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaine![]()
![]()
![]()
Ik heb hopelijk een collega aan het nadenken gekregen over voeding, enting en ontworming van de hond. Het gesprek kwam erop en collega was nieuwsgierig. Het was hond nr 4 voor het gezin maar ze wisten niet dat de hond zoiets deed als tanden wisselen.
Misschien had ik ook het praatje moeten houden over het hete asfalt en hondenpootjes e.d.
Misschien had ik ook het praatje moeten houden over het hete asfalt en hondenpootjes e.d.
Geweldig!!!Siberienne schreef: vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaine![]()
![]()
![]()
Je weet niet dat en hond tanden wisseltsam28 schreef: vr 07 aug 2020, 19:42 Ik heb hopelijk een collega aan het nadenken gekregen over voeding, enting en ontworming van de hond. Het gesprek kwam erop en collega was nieuwsgierig. Het was hond nr 4 voor het gezin maar ze wisten niet dat de hond zoiets deed als tanden wisselen.![]()
Misschien had ik ook het praatje moeten houden over het hete asfalt en hondenpootjes e.d.![]()