Ik heb echt nooit een leuke foto van zijn blije hoofd. Elke keer als ik denk: nou heeft ie het niet door, krijg ik zo’n foto... Zijn er nog meer honden die ècht niet op de foto willen?
Is Atz nou de enige?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Is Atz nou de enige?
Of hebben meer honden last van camera-vrees? Of camera-irritatie. Of zout-nou-toch-eens-op-met-je-telefoon-irritatie
Ik heb echt nooit een leuke foto van zijn blije hoofd. Elke keer als ik denk: nou heeft ie het niet door, krijg ik zo’n foto... Zijn er nog meer honden die ècht niet op de foto willen?
Re: Is Atz nou de enige?
Je hebt wel een leuke foto van zijn mooie hoofd en ik kan uit ervaring zeggen dat het resultaat van jou foto’s niet aan de hond ligt

Fijn, dank jeKaela schreef: za 08 aug 2020, 19:11 Je hebt wel een leuke foto van zijn mooie hoofd en ik kan uit ervaring zeggen dat het resultaat van jou foto’s niet aan de hond ligt![]()
![]()
![]()
Ja ik heb heus wel een mooie foto (die heb je idd zelf gemaakt
Wordt weer eens tijd dat er een echte fotograaf langskomt denk ik
- Charlie Angel
- Moderator
Kaela schreef: za 08 aug 2020, 19:11 Je hebt wel een leuke foto van zijn mooie hoofd en ik kan uit ervaring zeggen dat het resultaat van jou foto’s niet aan de hond ligt![]()
![]()
![]()
Ik heb er zelf nooit last mee, moet ik zeggen.
Ooooh jee, straks vallen haar kwaliteiten door de mandKim_S schreef: za 08 aug 2020, 19:13 Fijn, dank je![]()
Ja ik heb heus wel een mooie foto (die heb je idd zelf gemaakt), maar zou ook leuk zijn als ie een beetje zou meewerken...
Wordt weer eens tijd dat er een echte fotograaf langskomt denk ik![]()
Zou het
- CindyMayella
- 5-sterren

- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ja hier! Harry heeft er ook problemen mee, die staat ook altijd op foto’s dat je denkt, ja jammer...
Vanmorgen nog hè
Staat hij mooi op die dijk, telefoon er snel bij... en dat dit dus
Vanmorgen nog hè

Staat hij mooi op die dijk, telefoon er snel bij... en dat dit dus
Die koppen van Atz en Harry zijn echt om te gillen zo grappig
Fritzi heeft ook camera vrees. Ze doet iets, ik wil foto's of video en ze stopt met leuk (of stout) doen. Direct. Zo probeer ik al lange tijd haar lachen op camera te krijgen (want tegenwoordig snapt ze dat lachen helpt om alles voor mekaar te krijgen omdat Leo en ik echt smelten als roomboter bij dit weer). Lukt niet gewoon!
Lets try!!!
Maar ik heb het ook hoor, met Charlie. Die kan zoooo leuk kletsen, tot ik ga filmen. Dan is er doodse stilte of alleen maar irritante hoge piepjes. Mateloos irritant!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Shadow is ook niet dol op de camera en kan dan hele vuile blikken geven en inderdaad stoppen met waar die mee bezig is
Mijn borders hadden dat heel sterk. Draaiden meteen hun hoofd weg als ze in de gaten hadden dat ik een foto wilde maken 
Dat doet Atz dus ook. Komt ie op schoot hangen, zit ie me superlief aan te kijken, pak ik heel onopvallend mijn telefoon, draait ie meteen zijn kop weg zodra ik “richt” om een foto te maken
Hij wil het gewoon echt niet, zo lijkt het.
Zulke foto’s heb ik echt tientallen:
Hij wil het gewoon echt niet, zo lijkt het.
Zulke foto’s heb ik echt tientallen:
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Het enige wat bij mij nog weleens helpt is zelf ook niet naar je telefoon kijken, dus echt bezig blijven met naar hem te kijken en praten. Is beetje gokken met afdrukken maar kan soms lukken.