Wat Anne zegt!Anne in Zweden schreef: wo 12 aug 2020, 11:08 Wat een spannende en emotionele dag wordt dit voor jullie. Dat zou het sowieso al zijn geworden, met het afscheid van dierbaren en dierbare plekjes, maar na het onverwachte verlies van Spot is het natuurlijk helemaal een rauwe, vermoeiende dag. Ik hoop dat jullie automatische piloot goed werkt vandaag en dat een geweldig grote zin om met dit avontuur te beginnen jullie vleugels mag geven, ondanks alles. Jullie gaan een droom verwezenlijken, en ik hoop dat dat gegeven alleen al alle energie geeft die jullie nodig hebben!
Goeie reis, rij voorzichtig, verheug je op de nieuwe start en vooral (ondanks alles): heel veel plezier!
Naar Noorwegen met Shadow
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De husky heren gaan naar Noorwegen - en wij mogen mee
Ik hoop dat de reis heel voorspoedig verloopt en jullie daar snel gesetteld zullen zijn!
En dat jullie ondanks alles wat jullie hier achter laten enorm zullen genieten!
Jullie nieuw avontuur is nu daadwerkelijk begonnen.
En dat jullie ondanks alles wat jullie hier achter laten enorm zullen genieten!
Jullie nieuw avontuur is nu daadwerkelijk begonnen.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik sluit me ook aan bij wat Anne zegt, die verwoord het een stuk beter dan ik kan.
+1constance.blokzijl schreef: wo 12 aug 2020, 13:10 Ik sluit me ook aan bij wat Anne zegt, die verwoord het een stuk beter dan ik kan.
NB Lees net dat er vanaf zaterdag een verplichte zelfisolatie geldt in Noorwegen als je vanuit Nederland komt.
Lees ik net :
Noorwegen: reizigers uit Nederland 10 dagen in zelfisolatie
en schrok me de pest, zag al voor me hoe jullie meteen opgesloten moesten worden na aankomst. En ik had het al zo warm............
Maar gelukkig :
In de strijd tegen het coronavirus moeten reizigers uit Nederland na aankomst in Noorwegen tien dagen in zelfisolatie. De verplichte quarantaine is vanaf zaterdag en geldt ook voor enkele andere Europese landen en meerdere Deense en Zweedse regio’s.

Noorwegen: reizigers uit Nederland 10 dagen in zelfisolatie
en schrok me de pest, zag al voor me hoe jullie meteen opgesloten moesten worden na aankomst. En ik had het al zo warm............
Maar gelukkig :
In de strijd tegen het coronavirus moeten reizigers uit Nederland na aankomst in Noorwegen tien dagen in zelfisolatie. De verplichte quarantaine is vanaf zaterdag en geldt ook voor enkele andere Europese landen en meerdere Deense en Zweedse regio’s.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja wij komen vrijdag aan, dus dat is mooi. Maar ik denk dat we toch een soort zelfquarantaine gaan doen. In Noorwegen mag je dan namelijk wel gewoon wandelen en fietsen en noodzakelijke boodschappen. En we waren toch niet echt van plan de drukte op te zoeken.
Anne, wat verwoord je dat mooi en lief. Het gaat ons best goed naar omstandigheden. Shadow is er relaxed onder, we zijn blij onderweg te zijn uit de hitte.
Gisteren de verhuiswagen en auto inpakken midden op de dag met 36C was niet echt feestelijk maar het was ook wel goed om even flink fysiek bezig te zijn. Mij hielp het wel.
En ja, ik mis mijn manneke maar ik was me ook wel zorgen erover aan het maken hoe het allemaal zou moeten met hem. Dus gek genoeg is er ook een soort van rust.
Anne, wat verwoord je dat mooi en lief. Het gaat ons best goed naar omstandigheden. Shadow is er relaxed onder, we zijn blij onderweg te zijn uit de hitte.
Gisteren de verhuiswagen en auto inpakken midden op de dag met 36C was niet echt feestelijk maar het was ook wel goed om even flink fysiek bezig te zijn. Mij hielp het wel.
En ja, ik mis mijn manneke maar ik was me ook wel zorgen erover aan het maken hoe het allemaal zou moeten met hem. Dus gek genoeg is er ook een soort van rust.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Onze eerste relaxte luierlunch sinds tijden. Zo blij dat we onze reistijd ruim gepland hebben
En ja, Shadow ligt los; hij doet zijn naam eer aan en is onze ‘schaduw’ op het moment
Morgen nog een stuk en dan in jullie nieuwe huis? Kunnen jullie er meteen in?
Goede reis nog!
Goede reis nog!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Morgen middag hebben we de boot in Kiel, dan komen we vrijdag ochtend aan en kunnen in ons huis.Cathelijn schreef: wo 12 aug 2020, 22:01 Morgen nog een stuk en dan in jullie nieuwe huis? Kunnen jullie er meteen in?
Goede reis nog!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ooh dat is ergens toch ook wel een zaligheid, ondanks het rauwe randje.Siberienne schreef: Morgen middag hebben we de boot in Kiel, dan komen we vrijdag ochtend aan en kunnen in ons huis.
Succes met de laatste kilometers...
Dan kunnen we bijna naar jullie zwaaien morgen! (Wij rijden alleen niet naar Kiel maar richting FlensburgSiberienne schreef: wo 12 aug 2020, 22:05 Morgen middag hebben we de boot in Kiel, dan komen we vrijdag ochtend aan en kunnen in ons huis.
Goede reis nog verder!!
Het ziet er heerlijk uit! Fijn dat shadow jullie schaduw is. Hij zal ook wel rouw voelen.
Natuurlijk mis je hem, dat is logisch en rot.
Fijn dat jullie morgen in je huis kunt en jullie net er zijn voor de quarantaine plicht.
Natuurlijk mis je hem, dat is logisch en rot.
Fijn dat jullie morgen in je huis kunt en jullie net er zijn voor de quarantaine plicht.
Ook leuk, Flensburg.Kim_S schreef: wo 12 aug 2020, 22:32 Dan kunnen we bijna naar jullie zwaaien morgen! (Wij rijden alleen niet naar Kiel maar richting Flensburg)
Goede reis nog verder!!
Wat een fijn intermezzo in alle hectiek.Siberienne schreef: wo 12 aug 2020, 15:33 Onze eerste relaxte luierlunch sinds tijden. Zo blij dat we onze reistijd ruim gepland hebben
3774EE71-3215-48FC-A754-02F6DBD15D2C.jpegB8049F52-645A-419A-896C-DC5218EDB051.jpeg
En ja, Shadow ligt los; hij doet zijn naam eer aan en is onze ‘schaduw’ op het moment
Geen idee, het gaat ons om wat daar een heel eind boven ligt. We gaan een bakkie doen bij Anne
Nu bij de haven van Hamburg, daar hebben ze héle grote Lego blokjes: Siberienne, hoe ver zijn jullie al richting Kiel? Wij waren net hier: