Hoe is het met degenen die hun huisdier moeten missen ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hoe is het met degenen die hun huisdier moeten missen ?
Voor iedereen die er eentje kan gebruiken 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik mis mijn knuffel beertje. Hoe meer we hier settelen, hoe meer het besef indaalt dat hij er echt niet meer is. En dan in de dozen her en der zijn spullen terug vinden helpt niet echt.
Hij was zo echt MIJN hond, Shadow is meer van mijn man. Ik mis zijn knuffels en kusjes en zijn dansje als hij eten kreeg. En er zijn ook dingen die ik niet mis. Maar ik ben vanavond gewoon verdrietig.
Hij was zo echt MIJN hond, Shadow is meer van mijn man. Ik mis zijn knuffels en kusjes en zijn dansje als hij eten kreeg. En er zijn ook dingen die ik niet mis. Maar ik ben vanavond gewoon verdrietig.
- Inge en Bono
- 5-sterren

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

En dat mag. En het is zelfs wel goed, denk ik, dat de tranen nu komen. Over een dikke week begin je aan een nieuwe baan en dan heb je waarschijnlijk helemaal geen tijd meer voor emoties, wat ook niet goed is. Wees dus maar gewoon lekker verdrietig.Siberienne schreef: do 20 aug 2020, 22:00 Ik mis mijn knuffel beertje. Hoe meer we hier settelen, hoe meer het besef indaalt dat hij er echt niet meer is. En dan in de dozen her en der zijn spullen terug vinden helpt niet echt.
Of je een klap op je hoofd krijgt, zo komt dat dan aan. SterkteSiberienne schreef: do 20 aug 2020, 22:00 Ik mis mijn knuffel beertje. Hoe meer we hier settelen, hoe meer het besef indaalt dat hij er echt niet meer is. En dan in de dozen her en der zijn spullen terug vinden helpt niet echt.
Dikke knuffel Siberienne 
Natuurlijk ben je verdrietig. Blijkbaar heb je nu voldoende ruimte in jezelf om dat te voelen. De afgelopen weken waren zo’n roller coaster dat je waarschijnlijk in de praktische modus stond, maar nu is er tijd en ruimte voor. Neem die tijd en ruimte vooral! Het is ook gewoon een enorm verlies en dan mag je ook gewoon verdrietig zijn.Siberienne schreef: do 20 aug 2020, 22:00 Ik mis mijn knuffel beertje. Hoe meer we hier settelen, hoe meer het besef indaalt dat hij er echt niet meer is. En dan in de dozen her en der zijn spullen terug vinden helpt niet echt.
Siberienne schreef: do 20 aug 2020, 22:00 Ik mis mijn knuffel beertje. Hoe meer we hier settelen, hoe meer het besef indaalt dat hij er echt niet meer is. En dan in de dozen her en der zijn spullen terug vinden helpt niet echt.
Heel begrijpelijk dat hoe meer je uit de regelmodus in de rust komt het gemis van je grote vriend Spot meer op de voorgrond komt.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja we zijn aan het settelen, de spullen zijn er en dan lijkt het wel alsof nu pas indaalt dat hij er ook echt niet meer is.MillyMol schreef: vr 21 aug 2020, 11:22 Natuurlijk ben je verdrietig. Blijkbaar heb je nu voldoende ruimte in jezelf om dat te voelen. De afgelopen weken waren zo’n roller coaster dat je waarschijnlijk in de praktische modus stond, maar nu is er tijd en ruimte voor. Neem die tijd en ruimte vooral! Het is ook gewoon een enorm verlies en dan mag je ook gewoon verdrietig zijn.![]()
Vanmorgen wat terug zitten lezen op mijn oude ‘huskyheren’ blog. Dat was wel goed. Ik denk dat ik maar aan ons verhaal ga beginnen, dat helpt. En mooie foto uitzoeken voor hier aan de muur.
Ik denk dat je gelijk hebt Siberienne, dat het nu pas indaalt. Je hebt ook nog niet echt eerder de tijd gehad om te rouwen, je moest "even" emigreren. Je had het super druk met andere dingen en je moest door. Dus ja, dan valt het nu logischerwijs zwaar

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Shadow is vandaag ook dwars en onrustig, meneer is doodmoe, geen goede combinatie
ik ben lichtgeraakt en zou het liefst eea kapot gegooid hebben. Maar we hebben de dag doorstaan, nu lekker in ons bedje, Dank weer allen hier voor de knuffels en steun
Ik kan het me allemaal voorstellen, hoor. Letterlijk in een andere wereld beland en zoveel dingen gebeurd, dat heeft op iedereen zijn weerslag.

Het is ook nog zo kort geleden en dan met alle drukte van de verhuizing emigratie... Geen tijd en ruimte gehad om het verdriet te voelen, maar het moet er toch een keer uit.
Sterkte!
Sterkte!