nieuwe kippenren

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: nieuwe kippenren

Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

Siberienne schreef: di 15 sep 2020, 19:35 Ik kwam dit Tshirt tegen op instagram en moest echt even aan dit topic denken

D3E50252-E9DA-48D9-80E3-661A0D5E2617.jpeg
Hij is leuk! :biggrin2:
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Zijn wel kattenpootjes. ::) :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Wat een schitterend verblijf voor de kippen :)
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

pearlsofpassion schreef: di 15 sep 2020, 19:50 Zijn wel kattenpootjes. ::) :biggrin2:
Al waren t olifantenpootjes .. t is gewoon een leuk en toepasselijk shirt wat Siberiënne wilde delen.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

pearlsofpassion schreef: di 15 sep 2020, 19:50 Zijn wel kattenpootjes. ::) :biggrin2:
Scherp gezien! Was me nog niet eens opgevallen. :biggrin2:
pearlsofpassion
Moderator

Laika schreef: vr 11 sep 2020, 15:20 We hebben nu 5 puberende Bielefelders, misschien komt er nog een haan bij.
Het is wel een megaklus geweest. Voor we konden beginnen moest eerst een dikke miscanthushaag van 15 meter lang wijken zodat we vanuit huis zicht zouden hebben op de ren. Het ingraven van het gaas was een hoop werk en met het webdak zijn we ook een tijd zoet geweest. Het speeltoestel bedenken en maken vonden we gewoon leuk ;)
Moest je toch beslissen er een haan bij te nemen (naar mijn mening alleen maar aan te raden, maar goed), moet je hier eens kijken.
https://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewt ... 4#p1341014
Ik weet niet of dit bij je in de buurt is, of dat het misschien zelfs de fokker is waar je je hennen gehaald hebt (zoveel fokken er geen bielefelders), maar het is volgens mij zowiezo een zeer goed adresje. Iemand met een groot hart voor z'n dieren en dit ras.
Bij een haan is dat hij tam is toch wel handig. :)
En kijk nu, wat een prachtige kerels! :D
Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

pearlsofpassion schreef: zo 20 sep 2020, 07:28 Moest je toch beslissen er een haan bij te nemen (naar mijn mening alleen maar aan te raden, maar goed), moet je hier eens kijken.
https://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewt ... 4#p1341014
Ik weet niet of dit bij je in de buurt is, of dat het misschien zelfs de fokker is waar je je hennen gehaald hebt (zoveel fokken er geen bielefelders), maar het is volgens mij zowiezo een zeer goed adresje. Iemand met een groot hart voor z'n dieren en dit ras.
Bij een haan is dat hij tam is toch wel handig. :)
En kijk nu, wat een prachtige kerels! :D
Ze zijn prachtig en het lijkt me een prima fokker maar Dordrecht is 2,5 uur rijden van hier :(
Ik denk dat er wel een haan gaat komen (mits mak en gewend aan honden), ik wil het liefst wachten tot de hennen volwassen zijn.
pearlsofpassion
Moderator

Oh ja, das wat ver... :)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Phoe... Wat een prachtige onderkomen hebben jullie gemaakt voor jullie kipjes!
Ik hoop van harte dat jullie harde werk beloont wordt en jullie kipjes veilig oud kunnen worden :-*
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Zoooo, wat schitterend zeg! Leuk hobbyprojectje. :biggrin2:

Wij liepen vorige week hier in het durp langs een mooie ren, en toen begon het toch weer te kriebelen. Maar eigenlijk is er in onze tuin, zoals die nu ingericht is, niet genoeg ruimte voor een fatsoenlijk grote ren, en wil ik ze overdag niet meer los in de tuin. En geen zin om de tuin te verbouwen. Dus geniet ik graag mee van andermans kippen. ;D

Plaats reactie