Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
onze aap.. hij begint er nu echt volwassen uit te zien (nu zijn gedrag nog
)
Allemachtig wat een hond, zo mooi!

Hij heeft wel echt iets bijzonders hoor.
Wat een stoere jongen, prachtige kop!
Het is ook echt een lieverd.. dat mag ook wel met dit formaat.zurca schreef: di 22 sep 2020, 23:02 Allemachtig wat een hond, zo mooi!![]()
Wij hebben geen pup maar een pannenkoek 
Strikje erom heen hoeft niet... die neem ik zo wel meewenchew schreef:
Wij hebben geen pup maar een pannenkoek
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaaaaaah puppy buikjes zijn onweerstaanbaarwenchew schreef: wo 23 sep 2020, 19:40 IMG-20200923-WA0044.jpeg
Wij hebben geen pup maar een pannenkoek![]()
Ik wil er pfffrrrttt op doen!
Dan zegt ze "hap" in je neus haha.. Je kunt stofzuigen, herrie maken wat je wil als ze zo ligt, geen reactie, tot je pfffrrrttt doet op haar buik.. Levensgevaarlijk
Helemaal niet erg! 
Deze kwamen we net tegen toen we naar ons vakantiehuisje in zuid Limburg liepen nadat we uit eten waren geweest. Vanmiddag ook nog een, wat wij denken, hazelworm tegen gekomen maar die foto's staan op fototoestel (en hier geen wifi en laptop). Morgen weer terug naar huis na een heerlijke week 
De eerste keer met de go pro op het paard. Even uitstappen buiten. Ik word er zelf ook wat misselijk van en we zien zo veels te weinig knap paard! Dus ik moet denk ik toch aan een borsttuig...
Volgens mij doet ie het niet dus dan ook nog even zo:
Volgens mij doet ie het niet dus dan ook nog even zo:
Vanmiddag aan het werk in de keuken. Het blikje van George staat daar op het barretje, sinds kort met haar oranje takje erop. Ze was altijd in de keuken als ik aan het schillen, snijden en koken was en dat is ze dus nog altijd. Alleen niet meer om stukjes groente te bietsen. Dat doet Ivy nu in haar eentje. Na de ui, rode peper, champignons, paprika's, bataat en aubergine begon ik aan de butternut pompoen en wie stond er naast me? 
Volgens mij staan de video's prive Kaela
Vandaag met Pippa naar Soesterduinen geweest. Ik was benieuwd hoe ze het daar zou doen. Los lopen in het bos is toch anders dan op zo'n grote vlakte.
Ze heeft zich keurig gedragen, gaan we dus zeker nog eens naar toe.
Ze heeft zich keurig gedragen, gaan we dus zeker nog eens naar toe.