Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ontbijt van MacDonalds en als avondeten frietjes. Laatste dag van de vakantie. Vanaf morgen weer normaal.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, een soort groen ei?!! Gaaf!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja precies, maar dan voor 1/3 van de prijs ... en het is echt een mooi ding dus waar het verschil dan in moet zitten?!? Deels omdat het een aanbieding was maar ook zonder dat was deze een stuk goedkoper.
Het grillen van de zalm ging prima, groenten geroosterd in ovenschaal maar ik ga toch maar even op zoek naar braadslede oid, de taart indirect duurde wat erg lang, kip was lekker maar aardappeltjes iets donker en de mais wat te droog. We leren zo steeds meer bij
Ben benieuwd wat meneer voor vanavond bedacht heeft
Mooi ding Siberienne! En lekker eten wat je meneer maakt
Wij aten gister kokinitso : een Grieks stoofgerecht, uit de slowcooker.
Vanavond andijviestamppot met spekjes.
Wij aten gister kokinitso : een Grieks stoofgerecht, uit de slowcooker.
Vanavond andijviestamppot met spekjes.
Hier staat vanavond ook stamppot andijvie op het menu
past prima bij het weer van vandaag, door de mist de overkant van het weiland al de hele dag nauwelijks te zien
Hier wil vriendlief graag de kamado joe 2 hebben. Weet niet hoe je de maïs had maar die gaat hier altijd in aluminium folie met beetje boter en chilivlokken
Hier wil vriendlief graag de kamado joe 2 hebben. Weet niet hoe je de maïs had maar die gaat hier altijd in aluminium folie met beetje boter en chilivlokken
Wij eten weer Cubaanse zwarte bonen soep. Nu met brood en omelet.
Potje doperwten-worteltjes. Met kip, vega en wat laatste beetjes aardappeltjes uit de oven. Morgen komen de boodschappen 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
wij hadden hem er gewoon zo op gelegd maar de volgende gaat op jullie manier!dinky89 schreef: ma 28 sep 2020, 17:42 Hier staat vanavond ook stamppot andijvie op het menupast prima bij het weer van vandaag, door de mist de overkant van het weiland al de hele dag nauwelijks te zien
![]()
Hier wil vriendlief graag de kamado joe 2 hebben. Weet niet hoe je de maïs had maar die gaat hier altijd in aluminium folie met beetje boter en chilivlokken![]()
Wij eten ris med østersopp og grønnsaker: rijst met oesterzwammen en wat groenten uit de oven. Zijn een paar van mijn favoriete noorse woorden, sopp en grønnsaker: klinkt zo grappig
Wij eten nu 3 weken volgens het OERsterk programma.
Alles in 1x omgegooid en het voelt heerlijk , veel fitter, meer energie en lekker eten!
www.oersterk.nu
Alles in 1x omgegooid en het voelt heerlijk , veel fitter, meer energie en lekker eten!
www.oersterk.nu
Dat is paleo toch? Dat bevalt mij ook super maar mijnheer houdt teveel van zijn bammetjes om het echt goed door te voeren. Avondeten is wel heel vaak paleo. Vanavond echter niet:Basil schreef: ma 28 sep 2020, 19:59 Wij eten nu 3 weken volgens het OERsterk programma.
www.oersterk.nu
Nasi uit eigen huis.
De instant pot vandaag gebruikt als slowcooker met champignons, uien en gele paprika die ik eerst gebakken had. Daarna aardappels, doperwten, tomatenpuree, knoflook, water en kruiden erbij en opgediend met verse koriander en een scheut olijfolie. Mijn lief moet stipt om 6 uur medicijnen innemen met de maaltijd. Vandaag kwamen we om 10 voor 6 thuis van wandelen en zaten keurig om 6 uur te eten, zo handig!
Het gaat verder dan paleo, er zijn wel overeenkomsten maar het is veel meer.pike schreef: ma 28 sep 2020, 20:09 Dat is paleo toch? Dat bevalt mij ook super maar mijnheer houdt teveel van zijn bammetjes om het echt goed door te voeren. Avondeten is wel heel vaak paleo. Vanavond echter niet:
Nasi uit eigen huis.
Heb een zelfzorg abo en kan zo alle trainingen doen, masterclasses etc.
Kun je er wat meer over vertellen Basil? Is zeker ongeschikt voor vegetariërs?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Veel plezier met de kamadootje!
Ik denk dat ik stamppot ga maken ofzo. Het is hier gewoon herfst, de regen valt recht naar beneden.