Bpwr nieuwe mand
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bpwr nieuwe mand
Vandaag kwam het bed binnen
Wat een heerlijk stevige bodem zit erin. Mij lijkt hij goed geschikt, en ik geloof dat Duc hem ook heeft goedgekeurd, maar nu nog afwachten wat hij vannacht gaat doen. In elk geval plek genoeg om lekker te gaan liggen zo te zien:
Ziet er heerlijk uit!

Haha, ja, zo moet dat!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ziet er heerlijk uit!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Heerlijke plaatjes en zo te zien precies de goede maat!
Kijk! Dat ziet er goed uit. Ik denk dat de mand goedgekeurd is 
In elk geval is hij niet te klein. Ben blij dat ik voor mijn mug het maatje Rottweiler gekozen heb. Deze is 100x80. Best wel een ding. Opgerold past hij er gemakkelijk twee keer in
Mooie mand, ziet er comfortabel uit!
Is deze van Witjes verzendhuis, de Starline?
Deze heet "Topmast Loungebed Hondenkussen Leatherlook Bruin", hij is van kunstleer. Als ik bij hun op Starline zoek kom ik op de Topmast uit. Hij is er ook in een paar andere kleuren en ook met een hoes van ander materiaal (teddy en polyester geloof ik).Basil schreef: za 03 okt 2020, 10:24 Mooie mand, ziet er comfortabel uit!
Oké!pike schreef: za 03 okt 2020, 16:08 Deze heet "Topmast Loungebed Hondenkussen Leatherlook Bruin", hij is van kunstleer. Als ik bij hun op Starline zoek kom ik op de Topmast uit. Hij is er ook in een paar andere kleuren en ook met een hoes van ander materiaal (teddy en polyester geloof ik).
Klopt de naam is geloof ik veranderd.
Mooie mand, ga ik onthouden!
Ik weet het niet hoor. Afgelopen weekend had hij ontdekt dat er een rand aan zit waar je je kop op kan leggen. Maar wat hij nu bedacht heeft?
Heimwee naar de tijd dat zijn mand te klein was?pike schreef: di 20 okt 2020, 20:16 Ik weet het niet hoor. Afgelopen weekend had hij ontdekt dat er een rand aan zit waar je je kop op kan leggen. Maar wat hij nu bedacht heeft?
15FD7415-16D1-4AE9-B275-A9CA9A6FC0C1_1_201_a.jpeg
Ik heb dezelfde. Bij Zoomart gekocht.
Nee, is normaal

Oh dat is een hele opluchting